Planning Education - Assessment of the Competence : Case Study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA21026LI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A21026LI - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://magnanimitas.cz/ADALTA/1001/PDF/1001.pdf" target="_blank" >http://magnanimitas.cz/ADALTA/1001/PDF/1001.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.33543/1001" target="_blank" >10.33543/1001</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Planning Education - Assessment of the Competence : Case Study
Popis výsledku v původním jazyce
The competence of designing and planning education belongs to key teacher professional competences aimed at the management of teaching process. The paper presents a case study describing the assessment process of the teacher competence to plan the teaching process in a specific subject lesson - Civics.
Název v anglickém jazyce
Planning Education - Assessment of the Competence : Case Study
Popis výsledku anglicky
The competence of designing and planning education belongs to key teacher professional competences aimed at the management of teaching process. The paper presents a case study describing the assessment process of the teacher competence to plan the teaching process in a specific subject lesson - Civics.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AD ALTA
ISSN
1804-7890
e-ISSN
2464-6733
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
82-86
Kód UT WoS článku
000562038200013
EID výsledku v databázi Scopus
—