Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Current way of using mobile touch technologies in schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA2202AOO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A2202AOO - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://aip.scitation.org/doi/pdf/10.1063/5.0031815" target="_blank" >https://aip.scitation.org/doi/pdf/10.1063/5.0031815</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0031815" target="_blank" >10.1063/5.0031815</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Current way of using mobile touch technologies in schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Moderní informační a komunikační technologie jsou dnes nedílnou součástí vzdělávacího procesu ve škole i mimo ni. Ve většině případů se však za tuto techniku považuje soubor klasických počítačových sestav umístěných ve specializované učebně, případně počítačové výukové centrum s centrální projekcí. V posledních několika letech se na trhu objevilo mnoho nových typů zařízení, které výrazně ovlivnily obvyklé využití výpočetní techniky. Jedním z těchto zařízení jsou mobilní dotyková zařízení, za která obvykle považujeme tablet a mobilní telefon vybavený operačním systémem s možností instalace aplikací třetích stran. Spojíme-li informační a komunikační technologie se vzděláváním, troufáme si říci, že využívání prostředků ICT je nezbytnou součástí práce učitele. Schopnost učitele využívat ICT se označuje jako kompetence, někdy také digitální kompetence, kompetence k využívání ICT ve výuce apod. Přestože jsou tyto kompetence v aktuálně používaných dokumentech popisovány obecně, lze se zaměřit na vnímání ICT jako klasického počítače. Používání tabletu má však svá specifika a je v mnoha ohledech odlišné od používání klasických počítačů. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

  • Název v anglickém jazyce

    Current way of using mobile touch technologies in schools

  • Popis výsledku anglicky

    Moderní informační a komunikační technologie jsou dnes nedílnou součástí vzdělávacího procesu ve škole i mimo ni. Ve většině případů se však za tuto techniku považuje soubor klasických počítačových sestav umístěných ve specializované učebně, případně počítačové výukové centrum s centrální projekcí. V posledních několika letech se na trhu objevilo mnoho nových typů zařízení, které výrazně ovlivnily obvyklé využití výpočetní techniky. Jedním z těchto zařízení jsou mobilní dotyková zařízení, za která obvykle považujeme tablet a mobilní telefon vybavený operačním systémem s možností instalace aplikací třetích stran. Spojíme-li informační a komunikační technologie se vzděláváním, troufáme si říci, že využívání prostředků ICT je nezbytnou součástí práce učitele. Schopnost učitele využívat ICT se označuje jako kompetence, někdy také digitální kompetence, kompetence k využívání ICT ve výuce apod. Přestože jsou tyto kompetence v aktuálně používaných dokumentech popisovány obecně, lze se zaměřit na vnímání ICT jako klasického počítače. Používání tabletu má však svá specifika a je v mnoha ohledech odlišné od používání klasických počítačů. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics 2019

  • ISBN

    978-073544025-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AIP

  • Místo vydání

    Rhodes

  • Místo konání akce

    Rhodes

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

    000636709500500