Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cooperation of Children’s Legal Representatives with Kindergarten Pedagogical Staff in Solving Defined Problems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F21%3AA2202CDM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/21:A2202CDM - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2022/01/66665v_Proceedings-of-the-International-Scientific__-Conference_202180-2-38-50.pdf" target="_blank" >https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2022/01/66665v_Proceedings-of-the-International-Scientific__-Conference_202180-2-38-50.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cooperation of Children’s Legal Representatives with Kindergarten Pedagogical Staff in Solving Defined Problems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentovány výsledky výzkumu. Cílem výzkumu bylo zjistit častost navazování spolupráce a obtížnost spolupráce při řešení problémů, které potřebovali zákonní zástupci dětí zařazených v mateřské škole řešit ve spolupráci s pedagogickými pracovníky mateřské školy. Kvantitativně orientovaný výzkum, metodou sběru dat dotazník, výzkumným souborem pedagogičtí pracovníci.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation of Childrenˇs Legal Representatives with Kindergarten Pedagogical Staff in Solving Defined Problems

  • Popis výsledku anglicky

    Cooperation of children’s legal representatives with kindergarten pedagogical staff is one of the preschool education conditions, yet often influenced by social, economic and other issues. The research aimed at finding out the frequency of establishing cooperation and the difficulty in solving problems between legal representatives and kindergarten pedagogical staff. We used qualitative method and a questionnaire to collect the data. Participants included headmistress, head teachers, and “executive” kindergarten teachers. Within economic area, paying education fee was the most frequent for “seamless cooperation”, cooperation in paying meals was most frequently addressed as “with difficulties”, and the above-standard activities were most frequently “without difficulties”. Within social area, cooperation regarding kindergarten availability, its location in a certain area and inclusion related problems were mostly addressed “sometimes”. Personal consultation was found as the most effective cooperation form in problem solving. In a public professional environment, focused attention is needed to address the outlined issues.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC AND SOCIAL POLICY

  • ISBN

    978-80-87291-29-0

  • ISSN

    2571-1776

  • e-ISSN

    2694-796X

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    27-38

  • Název nakladatele

    Vysoká škola PRIGO

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná

  • Datum konání akce

    7. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku