Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Subjective Job Satisfaction of Kindergarten Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F21%3AA2302CDK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/21:A2302CDK - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2022/01/66665v_Proceedings-of-the-International-Scientific__-Conference_202180-2-22-37.pdf" target="_blank" >https://www.narodacek.cz/wp-content/uploads/2022/01/66665v_Proceedings-of-the-International-Scientific__-Conference_202180-2-22-37.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Subjective Job Satisfaction of Kindergarten Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum pracovní spokojenosti učitelek mateřských škol kvalitativního charakteru. Cílem bylo identifikovat ve sděleních učitelek MŠ zdroje jejich pracovní spokojenosti z individuálních východisek. Metodou byl rozhovor. Výzkumný soubor - 21 učitelek mateřských škol. Výsledky rozděleny do kvality pracovní spokojenost a pracovní nespokojenost.

  • Název v anglickém jazyce

    Subjective Job Satisfaction of Kindergarten Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents results from a qualitative study aiming to identify essential factors of individual job satisfaction from statements provided by kindergarten teachers. Interviews were used as an instrument to obtain the data. The results were categorized according to main qualities, namely total and partial job satisfaction, job dissatisfaction; external or internal; satisfaction at work, satisfaction with work, and the categories of factors and aspects. Subjective and objective work-related subfactors were also identified. Job content, working hours, management style, organisation, changes in children’s meals, salary, length, and timing of leave, support in staff training, and working conditions were identified as essential job satisfaction factors. A significant factor of dissatisfaction at work and with work is the removal of the economic self-sufficiency of kindergartens, which is linked to several other dissatisfaction factors, such as teachers’ remuneration and the lack of funding for kindergartens. Conclusion: This is the first research with the first results.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC AND SOCIAL POLICY

  • ISBN

    978-80-87291-29-0

  • ISSN

    2571-1776

  • e-ISSN

    2694-796X

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    10-29

  • Název nakladatele

    Vysoká škola PRIGO

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná

  • Datum konání akce

    7. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000836186000002