Analýza jazykových kompetencí studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302FOO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302FOO - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2022.pdf" target="_blank" >https://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.33543/q2022.12" target="_blank" >10.33543/q2022.12</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza jazykových kompetencí studentů se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Popis výsledku v původním jazyce
Jazykové kompetence mají při studiu na vysoké škole nezastupitelné místo. Studenti v rámci svého studia píší seminární práce a eseje, skládají ústní i písemné zkoušky. Vyvrcholením vysokoškolského studia je bakalářská, popř. diplomová práce. Studenti se specifickými poruchami učení v této oblasti více či méně selhávají, a to v důsledku subjektivních či objektivních příčin. Příspěvek analyzuje jazykové kompetence i u studentů, kteří díky epidemiologické situaci způsobené nemocí Covid-19, realizovali maturitní zkoušku ve speciálním režimu.
Název v anglickém jazyce
ANALYSIS OF LANGUAGE COMPETENCES OF STUDENTS WITH SPECIFIC LEARNING DISABILITIES AT UNIVERSITY
Popis výsledku anglicky
Language competences have an irreplaceable place when students study at university. Students write seminar papers and essays, pass oral and written exams. The culmination of university studies is a bachelor or diploma thesis. Students with specific learning disabilities have many problems in this area, due to subjective or objective causes. The paper analyzes the language skills of students who, due to the epidemiological situation caused by the disease Covid-19, passed the school-leaving examination in a special regime.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Quaere 2022
ISBN
978-80-87952-36-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
479-487
Název nakladatele
Magnanimitas,
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
27. 6. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—