Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ndividual Action Research and Support of Personal Development of Social Pedagogy Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302IZ4" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302IZ4 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Individuální akční výzkumy a podpora osobnostního rozvoje studentů sociální pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je členěna na dvě části. V první si představíme akční výzkum a jeho potenciál pro osobnostně sociální rozvoj. V druhé části se seznámíme s projektem, jehož cílem bylo pracovat na osobnostně sociálním rozvoji studentek prostřednictvím realizace individuálních akčních výzkumů a zjistit možnosti a limity této výzkumné práce. Projekt nebude představován formou výzkumné zprávy , ale spíše jako inspirace pro realizaci akčních výzkumů studentů v rámci pregraduální přípravy pedagogů. Z hlediska metodologického přístupu se jedná o inovativní způsob práce v oblasti osobnostního rozvoje. Nezkoumá cíleně jen zkušenosti s osobnostními limity a problematické situace studentů v sociálně pedagogické praxi, ale pracuje s tématy studentů, ve vymezeném časovém kontextu ve všech prostředích, ve kterých se vyskytují.

  • Název v anglickém jazyce

    ndividual Action Research and Support of Personal Development of Social Pedagogy Students

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is divided into two parts. In the first, we introduce action research and its potential for personal and social development. In the second part, we introduce a project that aimed to work on the personal-social development of female students through the implementation of individual action research and to identify the possibilities and limits of this research work. The project will not be presented in the form of a research report , but rather as an inspiration for conducting action research on students in the context of undergraduate teacher training. In terms of methodological approach, it is an innovative way of working in the field of personal development. It does not just purposefully explore students' experiences of personal limitations and problematic situations in social pedagogical practice, but works with students' themes, in a defined time context, in all the settings in which they occur.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí

  • ISBN

    978-80-568-0533-6

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    65-79

  • Počet stran knihy

    176

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS kapitoly