ndividual Action Research and Support of Personal Development of Social Pedagogy Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302IZ4" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302IZ4 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Individuální akční výzkumy a podpora osobnostního rozvoje studentů sociální pedagogiky
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je členěna na dvě části. V první si představíme akční výzkum a jeho potenciál pro osobnostně sociální rozvoj. V druhé části se seznámíme s projektem, jehož cílem bylo pracovat na osobnostně sociálním rozvoji studentek prostřednictvím realizace individuálních akčních výzkumů a zjistit možnosti a limity této výzkumné práce. Projekt nebude představován formou výzkumné zprávy , ale spíše jako inspirace pro realizaci akčních výzkumů studentů v rámci pregraduální přípravy pedagogů. Z hlediska metodologického přístupu se jedná o inovativní způsob práce v oblasti osobnostního rozvoje. Nezkoumá cíleně jen zkušenosti s osobnostními limity a problematické situace studentů v sociálně pedagogické praxi, ale pracuje s tématy studentů, ve vymezeném časovém kontextu ve všech prostředích, ve kterých se vyskytují.
Název v anglickém jazyce
ndividual Action Research and Support of Personal Development of Social Pedagogy Students
Popis výsledku anglicky
The chapter is divided into two parts. In the first, we introduce action research and its potential for personal and social development. In the second part, we introduce a project that aimed to work on the personal-social development of female students through the implementation of individual action research and to identify the possibilities and limits of this research work. The project will not be presented in the form of a research report , but rather as an inspiration for conducting action research on students in the context of undergraduate teacher training. In terms of methodological approach, it is an innovative way of working in the field of personal development. It does not just purposefully explore students' experiences of personal limitations and problematic situations in social pedagogical practice, but works with students' themes, in a defined time context, in all the settings in which they occur.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí
ISBN
978-80-568-0533-6
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
65-79
Počet stran knihy
176
Název nakladatele
Trnavská univerzita v Trnave
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—