Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost versus kompetence pedagogických pracovníků ve vzdělávání v oblastech školního poradenství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302J9D" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302J9D - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dokumenty.osu.cz/pdf/kpg/sbornik-ostrava-2022.pdf" target="_blank" >http://dokumenty.osu.cz/pdf/kpg/sbornik-ostrava-2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost versus kompetence pedagogických pracovníků ve vzdělávání v oblastech školního poradenství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výchovný poradce jako systémově legislativně ukotvená poradenská pozice v týmu pedagogických pracovníků základních astředních škol indikuje všeobecné očekávání vysoké míry naplnění profesních, kvalifikačních, odborných, osobních i osobnostních předpokladů u učitelů zvolených pro výkon této poradenské funkce. Vhled do vlastní percepce výchovných poradců ke své profesi ve vztahu ke kompetencím a předpokladům nabízí tento příspěvek.

  • Název v anglickém jazyce

    READINESS VERSUS COMPETENCE OF TEACHERS FOR GIVING EDUCATIONAL COUCELLING

  • Popis výsledku anglicky

    The educational adviser as a systemically established counseling function in the team of pedagogical staff of primary and secondary schools indicates the general expectation of a high level of qualification, professional and personal preconditions of teachers elected to perform this counseling function. This paper offers an insight into the own perception of educational advisers in their profession in relation to competencies and prerequisites.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    X. SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÁ KONFERENCE K 20. VÝROČÍ KATEDRY SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY PDF OU. 25 LET STUDIA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY V OSTRAVĚ. 20 LET KATEDRY SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY. Recenzovaný sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí.

  • ISBN

    978-80-7599-353-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    200-212

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava: PdF OU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku