Dopad online výuky na psychickou pohodu a edukační stránku vysokoškolských studentů v době pandemie covid – 19
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F23%3AA2402N3B" target="_blank" >RIV/61988987:17450/23:A2402N3B - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dopad online výuky na psychickou pohodu a edukační stránku vysokoškolských studentů v době pandemie covid – 19
Popis výsledku v původním jazyce
V zimním semestru akademického roku 2019/2020 přešla, zcela bez varování, veškerá vysokoškolská výuka do online formy. V průběhu dalšího akademického roku 2020/2021 se tak stalo ještě několikrát. Vyučující, ale i studenti se museli velice rychle adaptovat na nové – elektronické výukové prostředí, což bylo pro některé výzvou a příležitostí, nebo také stresorem či nepřekonatelnou bariérou. Autor příspěvku provedl průzkum mezi 600 studenty na univerzitách v České republice, Polsku a Slovensku s cílem zjistit jejich vnímání online výuky z edukačního a psychologického hlediska.
Název v anglickém jazyce
The impact of online learning on psychological well-being and educational performance of university students during the covid pandemic - 19
Popis výsledku anglicky
In the winter semester of the academic year 2019/2020, all university teaching has been switched to online without warning. This will happen several more times during the next academic year 2020/2021. Teachers and students alike had to adapt very quickly to the new - electronic - learning environment, which for some was a challenge and an opportunity, or also a stressor or an insurmountable barrier. The author of the paper conducted a survey among 600 students at universities in the Czech Republic, Poland and Slovakia to determine their perception of online learning from an educational and psychological perspective.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PEDAGOGICA ACTUALIS XIV.
ISBN
978-80-572-0329-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
101-111
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
8. 12. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—