Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dopad online výuky na psychickou pohodu a edukační stránku vysokoškolských studentů v době pandemie covid – 19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F23%3AA2402N3B" target="_blank" >RIV/61988987:17450/23:A2402N3B - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dopad online výuky na psychickou pohodu a edukační stránku vysokoškolských studentů v době pandemie covid – 19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V zimním semestru akademického roku 2019/2020 přešla, zcela bez varování, veškerá vysokoškolská výuka do online formy. V průběhu dalšího akademického roku 2020/2021 se tak stalo ještě několikrát. Vyučující, ale i studenti se museli velice rychle adaptovat na nové – elektronické výukové prostředí, což bylo pro některé výzvou a příležitostí, nebo také stresorem či nepřekonatelnou bariérou. Autor příspěvku provedl průzkum mezi 600 studenty na univerzitách v České republice, Polsku a Slovensku s cílem zjistit jejich vnímání online výuky z edukačního a psychologického hlediska.

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of online learning on psychological well-being and educational performance of university students during the covid pandemic - 19

  • Popis výsledku anglicky

    In the winter semester of the academic year 2019/2020, all university teaching has been switched to online without warning. This will happen several more times during the next academic year 2020/2021. Teachers and students alike had to adapt very quickly to the new - electronic - learning environment, which for some was a challenge and an opportunity, or also a stressor or an insurmountable barrier. The author of the paper conducted a survey among 600 students at universities in the Czech Republic, Poland and Slovakia to determine their perception of online learning from an educational and psychological perspective.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PEDAGOGICA ACTUALIS XIV.

  • ISBN

    978-80-572-0329-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    101-111

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    8. 12. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku