Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039TY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039TY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti" target="_blank" >https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou spolupráce učitelek současných mateřských škol a rodičů dětí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak často probíhá spolupráce a komunikace učitelek mateřských škol s rodiči dětí a jakých oblastí se tato komunikace nejčastěji týká. Dále bylo cílem popsat, jaké možnosti spolupráce s rodiči oslovené mateřské školy preferují a rodičům nabízejí. Výzkum má charakter kvantitativního šetření. Byl realizován pomocí dotazníkového šetření a výsledky obsahují nejen informace o možnostech spolupráce učitelek a rodičů v současném předškolním vzdělávání, ale také názory učitelek na aktuální situaci týkající se možností dalšího zkvalitnění v této oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation between parents and teachers of contemporary kindergartens

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the issue of cooperation between teachers of contemporary kindergartens and parents of children. The aim of the research investigation was to find out how often kindergarten teachers cooperate and communicate with parents of children and what areas this communication most often concerns. Furthermore, the aim was to describe which possibilities of cooperation with parents are preferred by the kindergartens and offered to parents. The research is a quantitative survey. It was carried out by means of a questionnaire survey and the results contain not only information on the possibilities of cooperation between teachers and parents in current pre-school education, but also the teachers' opinions on the current situation regarding the possibilities of further improvement in this area.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mateřská škola jako dílna lidskosti aneb předškolní vzdělávání v novém tisíciletí

  • ISBN

    978-80-7435-940-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    16-24

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    25. 4. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku