Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039TY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039TY - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti" target="_blank" >https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou spolupráce učitelek současných mateřských škol a rodičů dětí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak často probíhá spolupráce a komunikace učitelek mateřských škol s rodiči dětí a jakých oblastí se tato komunikace nejčastěji týká. Dále bylo cílem popsat, jaké možnosti spolupráce s rodiči oslovené mateřské školy preferují a rodičům nabízejí. Výzkum má charakter kvantitativního šetření. Byl realizován pomocí dotazníkového šetření a výsledky obsahují nejen informace o možnostech spolupráce učitelek a rodičů v současném předškolním vzdělávání, ale také názory učitelek na aktuální situaci týkající se možností dalšího zkvalitnění v této oblasti.
Název v anglickém jazyce
Cooperation between parents and teachers of contemporary kindergartens
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issue of cooperation between teachers of contemporary kindergartens and parents of children. The aim of the research investigation was to find out how often kindergarten teachers cooperate and communicate with parents of children and what areas this communication most often concerns. Furthermore, the aim was to describe which possibilities of cooperation with parents are preferred by the kindergartens and offered to parents. The research is a quantitative survey. It was carried out by means of a questionnaire survey and the results contain not only information on the possibilities of cooperation between teachers and parents in current pre-school education, but also the teachers' opinions on the current situation regarding the possibilities of further improvement in this area.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mateřská škola jako dílna lidskosti aneb předškolní vzdělávání v novém tisíciletí
ISBN
978-80-7435-940-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
16-24
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
25. 4. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—