Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervenční program a jeho význam při rozvoji čtenářských dovedností v cizím jazyce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039UY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039UY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/133" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/133</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Intervenční program a jeho význam při rozvoji čtenářských dovedností v cizím jazyce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V monografii se zabýváme podstatou rozvíjení čtení s porozuměním v cizím jazyce, důležitosti intervence při práci s textem a zároveň zlepšováním porozumění prostřednictvím stimulace lingvistických i nelingvistických faktorů a kognitivních a metakognitivních procesů jako samostatných proměnných, které podporují čtení s porozuměním.

  • Název v anglickém jazyce

    Intervention program and its significance in reading comprehension developing

  • Popis výsledku anglicky

    In this monograph, we explore the key elements involved in developing reading comprehension in a foreign language. We emphasize the significance of intervention when working with texts, as well as the enhancement of comprehension through the stimulation of both linguistic and non-linguistic factors. Additionally, we address cognitive and metacognitive processes as distinct variables that support reading comprehension.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7599-465-3

  • Počet stran knihy

    135

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy