Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Laboratorní podpora výuky databázových systémů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F03%3A00007813" target="_blank" >RIV/61989100:27230/03:00007813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Laboratorní podpora výuky databázových systémů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje práci na restrukturalizaci učebních plánů a obsahů předmětů oboru Automatické řízení a inženýrská informatika, zejména v oblasti informačních systémů. Dosažené výsledky byly získány při řešení výzkumného záměru MSM 272300012.

  • Název v anglickém jazyce

    Laboratory equipment for database system teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This Paper is focused on interdisciplinary teaching in the area of control and management systems. The structure of subjects and the subjects' contents have been changed because of changing the study plans in respect of the Bologna Declaration. This general change has opened new ways to connect these subjects to other problem parts, especially to the problems of control systems, data collection and data processing systems, data visualisation systems and management systems. The Paper presents good experience with developing real laboratory tasks oriented on wireless communication systems, using GSM controller. During their semester project in the subject "Database systems", students have developed these laboratory tasks. The completed projects put the problems of data measurement, control systems, database systems and other parts together and make demands on students to solve all these problems together. This has proved a useful way to understand the complexity of separately taught subj

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Principa Cybernetica '03 Liberec

  • ISBN

    80-7083-733-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    31-35

  • Název nakladatele

    TU Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    3. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku