Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O několika modifikacích matematického modelu přidělování vozidel linkám v městské hromadné dopravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F09%3A00020270" target="_blank" >RIV/61989100:27230/09:00020270 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O několika modifikacích matematického modelu přidělování vozidel linkám v městské hromadné dopravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený příspěvek se zabývá možnými modifikacemi matematického modelu sestaveného za účelem řešení problému přidělování vozidel linkám městské hromadné dopravy. Poukazuje na možnost převedení původního modelu, ve kterém se v provozovatelem definovanésoustavě linek přidělovala místa, na model, ve kterém se stejné množině linek přidělují vozidla. V předloženém článku je situace zjednodušena na případ, kdy všechna vozidla zařazená ve vozidlovém parku dopravce mají stejnou kapacitu. Navržené modely mohou nacházet uplatnění v systémech městské hromadné dopravy, ve kterých je na linky nasazován jeden druh dopravního prostředku, případně v situacích, kdy se kapacity vozidel jednotlivých druhů dopravních prostředků od sebe příliš neliší

  • Název v anglickém jazyce

    On some Modifications of the Mathematical Model for Vehicle Allocation to the Urban Mass Transport Services

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with possible modification of the mathematical model enabling the vehicle allocation to the particular services within the urban mass transport system. It is possible to allocate the vehicles instead of passenger capacity (as with the original model) to the same extent services by the help of the new model. The proposed model can be used for the urban mass transport systems using a single type of a transport means for all services or in the cases where the vehicles of similar capacity are used for different means of transport.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus