Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní způsoby řízení pohonu elektromobilu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F07%3A00015086" target="_blank" >RIV/61989100:27240/07:00015086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní způsoby řízení pohonu elektromobilu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je orientován na metody řízení pohonu elektromobilu Beta. Především budou v tomto článku zahrnuty poznatky vztahující se k vektorovému řízení a metodě přímého řízení momentu. U vektorového řízení jsou využity nové poznatky z hlediska optimalizace podle kritéria minimálního statorového proudu, omezení proudu baterie a omezení otáček motoru. Další použitou metodou je přímé řízení momentu vyvíjené na katedře elektroniky Vysoké školy báňské Technické univerzity v Ostravě. V současné době jena pohonu elektromobilu zkoušeno přímé řízení momentu s přímým výpočtem vektoru napětí. Oproti vektorovému řízení se vyznačuje jednodušším regulačním algoritmem, který je možné jednoduše implementovat na řídicí systém.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern Control Methods of Electric Car Drive

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is oriented on the control methods of electric car drive Beta. Firstly, in this article will included findings relating to vector control and direct torque control. In vector control are used new findings in term of optimisation according to minimal stator current criterion. The next method is direct torque control, which is developed at Department of electronics in VŠB - Technical university in Ostrava. In the present time is tested direst torque control with direct voltage vector calculation on the electric car drive. In comparsion with vector control, direct torque control is characterized by simpler control alrithm, which is possible simply implement to control system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXX. Celostátní konference Elektrické pohony

  • ISBN

    978-80-02-01921-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    41-46

  • Název nakladatele

    ZU Plzeň

  • Místo vydání

    ZU Plzeň

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku