Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Task Evaluation based on Quizzes Variant, Created Questions, and Generators

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F09%3A00021442" target="_blank" >RIV/61989100:27240/09:00021442 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Task Evaluation based on Quizzes Variant, Created Questions, and Generators

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is oriented to problematic of automatic evaluation. Here are described basic categories of evaluation tasks, which can be used in area of computer science. Also are discussed goals and weaknesses of automatic testing process by using computerand automatic evaluation rules. First part of this article describes basic testing areas, divides tasks into groups with same semantic and structure.Then here is describing different evaluation methods, their goals, and weaknesses that are demonstratedof elementary examples. Target of this document is to propose current problematic for actual and future authors of study materials, and tests. Article can help them select desirable evaluation methods for elementary questions. This article is not oriented to concrete LMS, publish common theory that can be implemented in your LMS or interactive study material. Especially is this paper oriented to question with created (typed) and its evaluation.

  • Název v anglickém jazyce

    Task Evaluation based on Quizzes Variant, Created Questions, and Generators

  • Popis výsledku anglicky

    The article is oriented to problematic of automatic evaluation. Here are described basic categories of evaluation tasks, which can be used in area of computer science. Also are discussed goals and weaknesses of automatic testing process by using computerand automatic evaluation rules. First part of this article describes basic testing areas, divides tasks into groups with same semantic and structure.Then here is describing different evaluation methods, their goals, and weaknesses that are demonstratedof elementary examples. Target of this document is to propose current problematic for actual and future authors of study materials, and tests. Article can help them select desirable evaluation methods for elementary questions. This article is not oriented to concrete LMS, publish common theory that can be implemented in your LMS or interactive study material. Especially is this paper oriented to question with created (typed) and its evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7th International Conference on Emerging e-Learning Technologies and Applicatins 2009

  • ISBN

    978-80-8086-128-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Elfa, s. r. o.

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Starý Smokovec

  • Datum konání akce

    19. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku