Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Active Diagnosis with Observable Quiescence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F16%3A86094057" target="_blank" >RIV/61989100:27240/16:86094057 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27740/16:86094057

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.lsv.ens-cachan.fr/Publis/PAPERS/PDF/BHHHS-cdc15.pdf" target="_blank" >http://www.lsv.ens-cachan.fr/Publis/PAPERS/PDF/BHHHS-cdc15.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/CDC.2015.7402449" target="_blank" >10.1109/CDC.2015.7402449</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Active Diagnosis with Observable Quiescence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Active diagnosis of a discrete-event system consists in controlling the system such that faults can be detected. Here we extend the framework of active diagnosis by introducing modalities for actions and states and a new capability for the controller, namely observing that the system is quiescent. We design a game-based construction for both the decision and the synthesis problems that is computationally optimal. Furthermore we prove that the size and the delay provided by the active diagnoser (when it exists) are almost optimal.

  • Název v anglickém jazyce

    Active Diagnosis with Observable Quiescence

  • Popis výsledku anglicky

    Active diagnosis of a discrete-event system consists in controlling the system such that faults can be detected. Here we extend the framework of active diagnosis by introducing modalities for actions and states and a new capability for the controller, namely observing that the system is quiescent. We design a game-based construction for both the decision and the synthesis problems that is computationally optimal. Furthermore we prove that the size and the delay provided by the active diagnoser (when it exists) are almost optimal.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    54th IEEE Conference on Decision and Control

  • ISBN

    978-1-4799-7884-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1663 - 1668

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Vienna

  • Místo konání akce

    Osaka

  • Datum konání akce

    15. 12. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000381554501134