Gloffer – Searching implementation in sales portals and marketing strategies creation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F17%3A10238660" target="_blank" >RIV/61989100:27240/17:10238660 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ieeexplore.ieee.org/document/8102482/" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/document/8102482/</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2017.8102482" target="_blank" >10.1109/ICETA.2017.8102482</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Gloffer – Searching implementation in sales portals and marketing strategies creation
Popis výsledku v původním jazyce
This article describes students work on a project called Gloffer. It combines knowledge from economy, marketing and information technologies. The primary goal of this article is to discuss problematics of searching in sales portals, full-text and also parametric. Here are described ways, how to optimize searching based on available relevant data. In the second part, marketing strategies for Gloffer are discussed and subsequently implemented in the portal environment. Various approaches to brand promotion and presentation, as well as products and services are described. Here is a description of the way, how students are involved in analyses and the subsequent realization of the student's proposed search procedures and related marketing communications of the Gloffer sales and demand portal.
Název v anglickém jazyce
Gloffer – Searching implementation in sales portals and marketing strategies creation
Popis výsledku anglicky
This article describes students work on a project called Gloffer. It combines knowledge from economy, marketing and information technologies. The primary goal of this article is to discuss problematics of searching in sales portals, full-text and also parametric. Here are described ways, how to optimize searching based on available relevant data. In the second part, marketing strategies for Gloffer are discussed and subsequently implemented in the portal environment. Various approaches to brand promotion and presentation, as well as products and services are described. Here is a description of the way, how students are involved in analyses and the subsequent realization of the student's proposed search procedures and related marketing communications of the Gloffer sales and demand portal.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICETA 2017 - 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings
ISBN
978-1-5386-3296-3
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
129-134
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Starý Smokovec
Datum konání akce
26. 10. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000425921300020