Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Gloffer – Searching implementation in sales portals and marketing strategies creation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F17%3A10238660" target="_blank" >RIV/61989100:27240/17:10238660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeexplore.ieee.org/document/8102482/" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/document/8102482/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2017.8102482" target="_blank" >10.1109/ICETA.2017.8102482</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Gloffer – Searching implementation in sales portals and marketing strategies creation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article describes students work on a project called Gloffer. It combines knowledge from economy, marketing and information technologies. The primary goal of this article is to discuss problematics of searching in sales portals, full-text and also parametric. Here are described ways, how to optimize searching based on available relevant data. In the second part, marketing strategies for Gloffer are discussed and subsequently implemented in the portal environment. Various approaches to brand promotion and presentation, as well as products and services are described. Here is a description of the way, how students are involved in analyses and the subsequent realization of the student&apos;s proposed search procedures and related marketing communications of the Gloffer sales and demand portal.

  • Název v anglickém jazyce

    Gloffer – Searching implementation in sales portals and marketing strategies creation

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes students work on a project called Gloffer. It combines knowledge from economy, marketing and information technologies. The primary goal of this article is to discuss problematics of searching in sales portals, full-text and also parametric. Here are described ways, how to optimize searching based on available relevant data. In the second part, marketing strategies for Gloffer are discussed and subsequently implemented in the portal environment. Various approaches to brand promotion and presentation, as well as products and services are described. Here is a description of the way, how students are involved in analyses and the subsequent realization of the student&apos;s proposed search procedures and related marketing communications of the Gloffer sales and demand portal.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICETA 2017 - 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings

  • ISBN

    978-1-5386-3296-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    129-134

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Starý Smokovec

  • Datum konání akce

    26. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000425921300020