Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F12%3A86085453" target="_blank" >RIV/61989100:27350/12:86085453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Získání a zejména udržení konkurenční výhody podniku je ovlivněno řadou faktorů. Nesporně mezi ty významné patří znalosti a dovednosti, jimiž disponují jeho zaměstnanci. Je však otázkou, jaké znalosti a dovednosti, označované soudobou teorií i praxí jakokompetence, jsou pro pracovníky klíčové. Tato znalost není důležitá pouze pro managementy podniků, ale také i pro vzdělávací instituce, které nabízí prostřednictvím trhu práce své absolventy. Proto se touto problematikou zabývali i autoři příspěvku, jehož cílem je představení kompetenčního modelu zaměřujícího se na studenty a absolventy Hornicko-geologické fakulty VŠB-TO Ostrava.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPETENCY MODEL AS A TOOL OF APPLICATION OF GRADUATES IN THE LABOUR MARKET

  • Popis výsledku anglicky

    Obtaining and namely maintaining of the competitive advantage of the enterprise is influenced by many factors. It is indisputable that the knowledge and skills of the employees belong to important factors. The question is which of these knowledge and skills termed by the current theory and practice as competences are crucial for employees. This knowledge is not only important for managers of enterprises but also for educational institutions that offer their graduates via job market. For that reason theauthors of the article, whose objective is the presentation of competence model that is focused on students and graduates of Faculty of Mining and Geology VŠB ? Technical University of Ostrava, deal with these issues.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingu : spoločenská zodpovednosť : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v Kongresovom centre SAV na Smolenickom zámku v dňoch 6.-7. novembra 2012

  • ISBN

    978-80-8105-438-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    120-129

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    6. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku