Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F12%3A86085453" target="_blank" >RIV/61989100:27350/12:86085453 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce
Popis výsledku v původním jazyce
Získání a zejména udržení konkurenční výhody podniku je ovlivněno řadou faktorů. Nesporně mezi ty významné patří znalosti a dovednosti, jimiž disponují jeho zaměstnanci. Je však otázkou, jaké znalosti a dovednosti, označované soudobou teorií i praxí jakokompetence, jsou pro pracovníky klíčové. Tato znalost není důležitá pouze pro managementy podniků, ale také i pro vzdělávací instituce, které nabízí prostřednictvím trhu práce své absolventy. Proto se touto problematikou zabývali i autoři příspěvku, jehož cílem je představení kompetenčního modelu zaměřujícího se na studenty a absolventy Hornicko-geologické fakulty VŠB-TO Ostrava.
Název v anglickém jazyce
COMPETENCY MODEL AS A TOOL OF APPLICATION OF GRADUATES IN THE LABOUR MARKET
Popis výsledku anglicky
Obtaining and namely maintaining of the competitive advantage of the enterprise is influenced by many factors. It is indisputable that the knowledge and skills of the employees belong to important factors. The question is which of these knowledge and skills termed by the current theory and practice as competences are crucial for employees. This knowledge is not only important for managers of enterprises but also for educational institutions that offer their graduates via job market. For that reason theauthors of the article, whose objective is the presentation of competence model that is focused on students and graduates of Faculty of Mining and Geology VŠB ? Technical University of Ostrava, deal with these issues.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingu : spoločenská zodpovednosť : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v Kongresovom centre SAV na Smolenickom zámku v dňoch 6.-7. novembra 2012
ISBN
978-80-8105-438-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
120-129
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
6. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—