Zkušenosti s měřením spokojenosti zákazníků ? studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F08%3A00019590" target="_blank" >RIV/61989100:27360/08:00019590 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti s měřením spokojenosti zákazníků ? studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Téma měření spokojenosti zákazníků rozhodné nepatří mezi témata nová. Každý se již setkal s firmou či společností, kde měření spokojenosti zákazníků probíhá. Tento článek se věnuje měření spokojenosti v netradičním prostředí vysoké školy. Student je tedytím zákazníkem, který hodnotí kvalitu výuky.
Název v anglickém jazyce
EXPIRINCE WITH MEASURING OF CUSTOMERS (STUDENTS) SATISFACTION
Popis výsledku anglicky
The topic of the measurement of customer satisfactions is not definitely a new theme. Everybody has some experience with a firm or a company, where this measurements are proceseed. This article deals with measurement of the satisfaction in unconventionalenvironment of the university. The student is so that customer, who estimates the quality of the instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M06047" target="_blank" >1M06047: Centrum pro jakost a spolehlivost výroby</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konference PI'08
ISBN
978-80-7318-769-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
UTB ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
16. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—