Systémy managementu kvality. Co, proč a jak měřit?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F16%3A86098789" target="_blank" >RIV/61989100:27360/16:86098789 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Systémy managementu kvality. Co, proč a jak měřit?
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha je věnována postupům, metodám a nástrojům různých měření v pokročilých systémech managementu kvality, jako jsou měření spokojenosti a loajality zákazníků, analýza hodnoty pro zákazníka, benchmarking, interní audity, sebehodnocení, měření způsobilosti dodavatelů, měření výdajů vztahujících se ke kvalitě, posuzování rizik apod. Je popsána jejich úzká provázanost na přezkoumání systémů managementu a jejich neustálé zlepšování a inovace.
Název v anglickém jazyce
Quality Management Systems. What, why and how to measure?
Popis výsledku anglicky
The book is oriented to procedures, methods and tools of various measurements within the advanced quality management systems, as customer satisfaction and loyalty measurement, customer value analysis, benchmarking, internal auditing, self-assessment, suppliers capability measurement, measurement of quality related costs, risk assessment, and so on. Their close linkage to the quality management review and continuous improvement and innovations is also described there.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7261-426-4
Počet stran knihy
302
Název nakladatele
Management Press Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—