Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002192" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách
Popis výsledku v původním jazyce
Získání stálého zákazníka představuje jednu ze základních podmínek úspěšného podnikání. S rozvíjejícím se tržním prostředím vzrůstá význam loajálního zákazníka v oblasti služeb. Předpokladem pro získání věrného zákazníka je zajištění jeho spokojenosti. Spokojenost zákazníka ve službách je závislá na naplnění zákazníkových očekávání.Marketingový výzkum provedený metodou ústního dotazování v Moravskoslezském regionu byl zaměřen na zjištění, jaká jsou očekávání a jaké preference uplatňují zákazníci při nákupu služeb vykazujících výrazný rozvoj - cestovní ruch, bankovnictví a mobilní telefony
Název v anglickém jazyce
Satisfaction Expectations - the Condition for Customer Satisfaction
Popis výsledku anglicky
To obtain new customer is one of the basic features of successful marketing strategy. As the market is growing so is the significance of the loyal customer in service industry. To obtain new customer is based on satisfying his needs. The satisfaction depends on fulfilling customer's needs and expectations. Therefore the marketing research in Moravskoslezsky region was focused to find out these expectations and preferences. Special focus was on rapidly growing services like tourism, banking and mobile phones
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
ISBN
80-7329-012-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
90-95
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
4. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—