Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002192" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002192 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Naplnit očekávání - předpoklad spokojenosti zákazníků ve službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Získání stálého zákazníka představuje jednu ze základních podmínek úspěšného podnikání. S rozvíjejícím se tržním prostředím vzrůstá význam loajálního zákazníka v oblasti služeb. Předpokladem pro získání věrného zákazníka je zajištění jeho spokojenosti. Spokojenost zákazníka ve službách je závislá na naplnění zákazníkových očekávání.Marketingový výzkum provedený metodou ústního dotazování v Moravskoslezském regionu byl zaměřen na zjištění, jaká jsou očekávání a jaké preference uplatňují zákazníci při nákupu služeb vykazujících výrazný rozvoj - cestovní ruch, bankovnictví a mobilní telefony

  • Název v anglickém jazyce

    Satisfaction Expectations - the Condition for Customer Satisfaction

  • Popis výsledku anglicky

    To obtain new customer is one of the basic features of successful marketing strategy. As the market is growing so is the significance of the loyal customer in service industry. To obtain new customer is based on satisfying his needs. The satisfaction depends on fulfilling customer's needs and expectations. Therefore the marketing research in Moravskoslezsky region was focused to find out these expectations and preferences. Special focus was on rapidly growing services like tourism, banking and mobile phones

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod na přelomu tisíciletí

  • ISBN

    80-7329-012-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    90-95

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    4. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku