Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv marketingu na uplatnění absolventů vysoké školy na trhu práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007422" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007422 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv marketingu na uplatnění absolventů vysoké školy na trhu práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing vysokých škol vychází ze specifik marketingu neziskových organizací a marketingu vztahů. Chtějí-li vysoké školy na trhu uspět, musejí intenzivněji zajímat o své absolventy. Potřebuje k tomu specialistu, který bude zodpovědný za nalezení relevantních segmentů a především za vytváření dlouhodobých vzájemně prospěšných vztahů s nimi.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of marketing for placing high school graduates on the labour market

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing of the high schools issues from the marketing specifications of nonprofit organisation and the relations marketing. If universities want to succeed on the market, they have to deal with higher assertivity their graduates. They need a specialist, who is going to be responsible in finding relevant segments and first of all for creating in long term beneficial relations between them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003

  • ISBN

    80-7329-047-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    63-73

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku