Vliv marketingu na uplatnění absolventů vysoké školy na trhu práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007422" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007422 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv marketingu na uplatnění absolventů vysoké školy na trhu práce
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing vysokých škol vychází ze specifik marketingu neziskových organizací a marketingu vztahů. Chtějí-li vysoké školy na trhu uspět, musejí intenzivněji zajímat o své absolventy. Potřebuje k tomu specialistu, který bude zodpovědný za nalezení relevantních segmentů a především za vytváření dlouhodobých vzájemně prospěšných vztahů s nimi.
Název v anglickém jazyce
The influence of marketing for placing high school graduates on the labour market
Popis výsledku anglicky
Marketing of the high schools issues from the marketing specifications of nonprofit organisation and the relations marketing. If universities want to succeed on the market, they have to deal with higher assertivity their graduates. They need a specialist, who is going to be responsible in finding relevant segments and first of all for creating in long term beneficial relations between them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
ISBN
80-7329-047-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
63-73
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
30. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—