Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace a vývoj paradigmat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00218099" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00218099 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace a vývoj paradigmat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vývoj marketingu, který se přizpůsobuje společensko-ekonomickým vztahům v oblasti nabídky a poptávky a charakteru trhů, vede ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů. Objevují se i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication and development of paradigms

  • Popis výsledku anglicky

    The development of marketing which is adjusting to the relations in the field of supply and demand and different markets character leads to changes and differentiation of marketing tools usage. New tools and methods are appearing and the current ones geta new meaning. The most important change is the marketing shift from transactions marketing to relations marketing.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů