Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00218099" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00218099 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
Popis výsledku v původním jazyce
Vývoj marketingu, který se přizpůsobuje společensko-ekonomickým vztahům v oblasti nabídky a poptávky a charakteru trhů, vede ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů. Objevují se i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication and development of paradigms
Popis výsledku anglicky
The development of marketing which is adjusting to the relations in the field of supply and demand and different markets character leads to changes and differentiation of marketing tools usage. New tools and methods are appearing and the current ones geta new meaning. The most important change is the marketing shift from transactions marketing to relations marketing.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů