Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v procesu změn

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017476" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017476 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v procesu změn

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na některé podstatné změny na trhu a v oblasti řízení firemních procesů, které sebou přináší 21. století. Tyto změny se pochopitelně týkají také procesu marketingu. Základem změn je přechod od ekonomiky hmotných statků k ekonomice informační. Éra informací přináší nové prostředí, ve kterém se velmi obtížně odhaduje nová budoucnost. Ekonomická hodnota firmy se ocitá především ve virtuální sféře. Jako zdroj konkurenční výhody bude možno využít těchto odhadovaných změn. Příspěvek dáleřeší vztah tří základních prvků marketingu a to vztahu nabídky, firem a zákazníků jak uvnitř těchto prvků tak i mezi sebou vzájemně. Tři prvky a dva způsoby dohromady tvoří šest možností, na kterých jsou tradiční nástroje marketingu revidovány novou érouinformací.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in the process of changes

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on several dominant market changes in the area of managing firm processes, which appear in 21st century. These changes concern marketing processes as well. The basis is the transition from the matter economy to the information economy. Information era brings a new environment, in which it is difficult to predict future. The economical firm value schifts into the virtual sphere. As a source of a competitive advantage, it will be possible to exploit the forecasted metamorphosis. Further, the paper solves a relation of three basic marketing elements, as relations among supply, firms and customers both inside of each and between each other. The three elements and two ways create together six possibilities, where the traditional marketing tools are redrawn by the new information era.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Medzinárodné vzťahy 2005 ? Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky

  • ISBN

    80-225-2238-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonóm

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku