Marketing v procesu změn
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017476" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017476 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v procesu změn
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na některé podstatné změny na trhu a v oblasti řízení firemních procesů, které sebou přináší 21. století. Tyto změny se pochopitelně týkají také procesu marketingu. Základem změn je přechod od ekonomiky hmotných statků k ekonomice informační. Éra informací přináší nové prostředí, ve kterém se velmi obtížně odhaduje nová budoucnost. Ekonomická hodnota firmy se ocitá především ve virtuální sféře. Jako zdroj konkurenční výhody bude možno využít těchto odhadovaných změn. Příspěvek dáleřeší vztah tří základních prvků marketingu a to vztahu nabídky, firem a zákazníků jak uvnitř těchto prvků tak i mezi sebou vzájemně. Tři prvky a dva způsoby dohromady tvoří šest možností, na kterých jsou tradiční nástroje marketingu revidovány novou érouinformací.
Název v anglickém jazyce
Marketing in the process of changes
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on several dominant market changes in the area of managing firm processes, which appear in 21st century. These changes concern marketing processes as well. The basis is the transition from the matter economy to the information economy. Information era brings a new environment, in which it is difficult to predict future. The economical firm value schifts into the virtual sphere. As a source of a competitive advantage, it will be possible to exploit the forecasted metamorphosis. Further, the paper solves a relation of three basic marketing elements, as relations among supply, firms and customers both inside of each and between each other. The three elements and two ways create together six possibilities, where the traditional marketing tools are redrawn by the new information era.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Medzinárodné vzťahy 2005 ? Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky
ISBN
80-225-2238-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—