Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00180331" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00180331 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři respektují skutečnost, že vývoj společensko-ekonomických vztahů, zejména dynamika na straně jedné a komplexnost na straně druhé ve vztazích nabídky a poptávky a v charakteru trhů vedou i ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů, resp. k novým vývojovým tendencím v marketingu. Respektují změnu paradigmatu v celém rozsahu vývoje marketingu. V důsledku těchto změn se samozřejmě objevují i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů. Vyjádřením této změny jsou tendence vedoucí k upevňování vztahů se zákazníkem, vytváření věrných loajálních zákazníků, k péči o vztahy se zákazníkem, což představuje významný faktor úspěchu. Jde o vztahy jak na trzích výrobců, tak na trzích konečných uživatelů - spotřebitelských trzích.
Název v anglickém jazyce
Marketing from idea to real thing, 3rd updated and enlarged edition
Popis výsledku anglicky
Authors respect the fact that development in social and economic relations, especially the dynamics on one side and complexity on the other side in relations between offer and demand and in the nature of markets lead also to changes and differentiation in using marketing tools, i.e. new development tendencies in marketing. They respect the change in the paradigm in the entire scope of marketing development. As a result of these changes, there obviously appear also new tools and methods, the existing ones then acquiring new meanings. The most significant change is the shift of marketing from the marketing of transactions to the marketing of relations. An expression of this change is the tendencies leading to strengthening relations with the customer, creation of loyal customers, care for customer relations, which represents an important factor of success. These are relations both in the product market, end in the end user markets - consumer markets.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů