Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Has the Price Change Impacted Consumer Loyalty?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009781" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Has the Price Change Impacted Consumer Loyalty?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the consumer behaviour on the cola market. The consumer´s reaction on the price changes was the goal of research study. Based on the eight hypothetical buying situations represented by offering the same brands of cola drinks for different prices it examines the level of loyalty. Through the reaction on price gaps among four selected brands consumers are divided into three main groups : loyal consumers, consumers who duplicate and disloyal consumers. Contribution also defines the price thresholds for switching process in the case of duplication.

  • Název v anglickém jazyce

    Has the Price Change Impacted Consumer Loyalty?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the consumer behaviour on the cola market. The consumer´s reaction on the price changes was the goal of research study. Based on the eight hypothetical buying situations represented by offering the same brands of cola drinks for different prices it examines the level of loyalty. Through the reaction on price gaps among four selected brands consumers are divided into three main groups : loyal consumers, consumers who duplicate and disloyal consumers. Contribution also defines the price thresholds for switching process in the case of duplication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ESOMAR Conference - Marketing: Where science meets practice

  • ISBN

    92 -831-1364-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    177-188

  • Název nakladatele

    ESOMAR, Amsterdam

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Warsaw

  • Datum konání akce

    10. 10. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku