Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870538" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870538 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá analýzou hudební složky marketingové komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období. Všímá si změn využívání hudby v reklamních spotech značky v posledních letech. Srovnává také situaci v různých zemích. Z výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu postojů potenciálních spotřebitelů produktů značky Coca-Cola vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Na základě závěrů výzkumu jsou předložena určitá doporučení pro další postup značky v oblasti reklamní hudby.
Název v anglickém jazyce
Music in Advertisement of Coca-Cola in Christmas time
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the analyses of musical components of marketing communication of the brand Coca-Cola in Christmas time. It notes the changes in exploitation of the music in the marketing communication of the brand in late few years. The comparisonof the situation in particular countries takes part here too. Both quantitative and qualitative research results show how potential consumer receives the music in marketing communication and what preferences he/she has. On the basis of these researchessome recommendation is included too.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Globální a lokální v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-36-1
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
111-125
Počet stran knihy
136
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—