Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870538" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870538 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudební složka v reklamách Coca-Cola ve vánočním období

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá analýzou hudební složky marketingové komunikace značky Coca-Cola ve vánočním období. Všímá si změn využívání hudby v reklamních spotech značky v posledních letech. Srovnává také situaci v různých zemích. Z výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu postojů potenciálních spotřebitelů produktů značky Coca-Cola vyplývá, jakým způsobem běžný spotřebitel hudební složku vnímá a jaké jsou jeho preference. Na základě závěrů výzkumu jsou předložena určitá doporučení pro další postup značky v oblasti reklamní hudby.

  • Název v anglickém jazyce

    Music in Advertisement of Coca-Cola in Christmas time

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the analyses of musical components of marketing communication of the brand Coca-Cola in Christmas time. It notes the changes in exploitation of the music in the marketing communication of the brand in late few years. The comparisonof the situation in particular countries takes part here too. Both quantitative and qualitative research results show how potential consumer receives the music in marketing communication and what preferences he/she has. On the basis of these researchessome recommendation is included too.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Globální a lokální v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-36-1

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    111-125

  • Počet stran knihy

    136

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly