Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018444" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018444 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem předloženého příspěvku je hodnocení výuky z oblasti kvantitativních metod v ekonomice s podporou Learning and Communication Management System - Moodle na Ekonomické fakultě, VŠB-Technické univerzitě Ostrava za akademický rok 2006/7. Hodnocení probíhalo jako součást řešení projektu Evropského sociálního fondu CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 ?Informační a komunikační technologie jako nástroj pro rozvoj systému, struktury a kvality vzdělávání?. Dotazník obsahoval 13 otevřených a 19 uzavřených otázek a šetření pro oblast kvantitativních metod se zúčastnilo 514 studentů v rámci vybraných 10 hodnocených kurzů. Výsledky dotazníkového šetření rovněž dokumentují že 97% respondentů bylo spokojeno s podporou e-kurzů v LCMS Moodle. Při hodnocení byly použity frekvenční a kontingenční tabulky.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Teaching on Quantitative Methods in Economy with the Support of the LCMS Moodle
Popis výsledku anglicky
The paper deals with an analysis of the evaluation of the full-time study teaching on quantitative methods with the support of the Learning and Communication Management System ? Moodle used at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava inthe Czech Republic. The time of interest is the academic year 2006/7. The evaluation was carried out as a part of the solution to the European Social Fund project CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 entitled ?Information and Communication Technologies as a Tool forthe Development of the System, Structure and Quality of Education?. The questionnaire contained 13 open and 19 closed questions and 514 students from 10 different courses on quantitative methods that were evaluated took part in the survey. The survey results document that 97% of respondents were satisfied with the Moodle support of e-courses. For the evaluation, frequency tables nad cross tabulations were used.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efficiency and Responsibility in Education 2008 : Prague, Czech Republic : proceedings of papers
ISBN
978-80-213-1796-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
53-60
Název nakladatele
Czech University of Life Sciences Prague
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
12. 6. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000306935200007