Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018444" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení výuky kvantitativních metod v ekonomice s podporou LCMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem předloženého příspěvku je hodnocení výuky z oblasti kvantitativních metod v ekonomice s podporou Learning and Communication Management System - Moodle na Ekonomické fakultě, VŠB-Technické univerzitě Ostrava za akademický rok 2006/7. Hodnocení probíhalo jako součást řešení projektu Evropského sociálního fondu CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 ?Informační a komunikační technologie jako nástroj pro rozvoj systému, struktury a kvality vzdělávání?. Dotazník obsahoval 13 otevřených a 19 uzavřených otázek a šetření pro oblast kvantitativních metod se zúčastnilo 514 studentů v rámci vybraných 10 hodnocených kurzů. Výsledky dotazníkového šetření rovněž dokumentují že 97% respondentů bylo spokojeno s podporou e-kurzů v LCMS Moodle. Při hodnocení byly použity frekvenční a kontingenční tabulky.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Teaching on Quantitative Methods in Economy with the Support of the LCMS Moodle

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with an analysis of the evaluation of the full-time study teaching on quantitative methods with the support of the Learning and Communication Management System ? Moodle used at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava inthe Czech Republic. The time of interest is the academic year 2006/7. The evaluation was carried out as a part of the solution to the European Social Fund project CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 entitled ?Information and Communication Technologies as a Tool forthe Development of the System, Structure and Quality of Education?. The questionnaire contained 13 open and 19 closed questions and 514 students from 10 different courses on quantitative methods that were evaluated took part in the survey. The survey results document that 97% of respondents were satisfied with the Moodle support of e-courses. For the evaluation, frequency tables nad cross tabulations were used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education 2008 : Prague, Czech Republic : proceedings of papers

  • ISBN

    978-80-213-1796-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    53-60

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    12. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000306935200007