Hodnocení výuky prostřednictvím e-kurzů v Moodle
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018443" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018443 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluation of Teaching Using the E-courses in Moodle
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with an analysis of the evaluation of the full-time study teaching with the support of the Learning and Communication Management System ? Moodle used at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava in the Czech Republic. Thetime of interest is the academic year 2006/7. The evaluation was carried out as a part of the solution to the European Social Fund (hereafter ESF) project CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 entitled ?Information and Communication Technologies as a Tool for the Development of the System, Structure and Quality of Education?. The questionnaire contained 13 open and 19 closed questions and 1,040 students from 47 different courses that were evaluated took part in the survey. The survey results document that 92% of respondents were satisfied with the Moodle support of e-courses. For the evaluation, frequency tables, cross tabulations and regression analysis were used.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Teaching Using the E-courses in Moodle
Popis výsledku anglicky
The paper deals with an analysis of the evaluation of the full-time study teaching with the support of the Learning and Communication Management System ? Moodle used at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava in the Czech Republic. Thetime of interest is the academic year 2006/7. The evaluation was carried out as a part of the solution to the European Social Fund (hereafter ESF) project CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 entitled ?Information and Communication Technologies as a Tool for the Development of the System, Structure and Quality of Education?. The questionnaire contained 13 open and 19 closed questions and 1,040 students from 47 different courses that were evaluated took part in the survey. The survey results document that 92% of respondents were satisfied with the Moodle support of e-courses. For the evaluation, frequency tables, cross tabulations and regression analysis were used.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 27th International Conference on Organizational Science Development - Knowledge for Sustainable Development
ISBN
978-961-232-213-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
University of Maribor
Místo vydání
Maribor
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—