Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení výuky prostřednictvím e-kurzů v Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018443" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018443 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of Teaching Using the E-courses in Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with an analysis of the evaluation of the full-time study teaching with the support of the Learning and Communication Management System ? Moodle used at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava in the Czech Republic. Thetime of interest is the academic year 2006/7. The evaluation was carried out as a part of the solution to the European Social Fund (hereafter ESF) project CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 entitled ?Information and Communication Technologies as a Tool for the Development of the System, Structure and Quality of Education?. The questionnaire contained 13 open and 19 closed questions and 1,040 students from 47 different courses that were evaluated took part in the survey. The survey results document that 92% of respondents were satisfied with the Moodle support of e-courses. For the evaluation, frequency tables, cross tabulations and regression analysis were used.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Teaching Using the E-courses in Moodle

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with an analysis of the evaluation of the full-time study teaching with the support of the Learning and Communication Management System ? Moodle used at the Faculty of Economics, Technical University of Ostrava in the Czech Republic. Thetime of interest is the academic year 2006/7. The evaluation was carried out as a part of the solution to the European Social Fund (hereafter ESF) project CZ.04.1.03/3.2.15.1/0007 entitled ?Information and Communication Technologies as a Tool for the Development of the System, Structure and Quality of Education?. The questionnaire contained 13 open and 19 closed questions and 1,040 students from 47 different courses that were evaluated took part in the survey. The survey results document that 92% of respondents were satisfied with the Moodle support of e-courses. For the evaluation, frequency tables, cross tabulations and regression analysis were used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 27th International Conference on Organizational Science Development - Knowledge for Sustainable Development

  • ISBN

    978-961-232-213-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Maribor

  • Místo vydání

    Maribor

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku