Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cena vs. kvalita v období recese

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020924" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020924 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cena vs. kvalita v období recese

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Preference zákazníků při koupi jsou vysoce sledovanou oblastí, zejména prodejci, ale derivovaný zájem na ní mají i samotní producenti potravin. Nyní, v období hospodářské recese, je často životní otázkou výrobců, zda nakupuje český zákazník skutečně jenpodle ceny, anebo se stále ohlíží na kvalitu nakupovaných výrobků. A to zejména u výrobků, které jsou pro spotřebitele určitým způsobem nadstandardními, anebo ne tolik životně důležitými. Potraviny jsou obvykle zbožím, které uspokojují základní potřeby,ale i mezi nimi je možno nalézt takové, které si spotřebitelé dopřejí jen občas, a to z důvodu jejich vyšší ceny. Jak se tedy rozhoduje zákazník u výrobků s vyšší přidanou hodnotou, ale za vyšší cenu, v období recese?

  • Název v anglickém jazyce

    Price vs. quality in the recession phase

  • Popis výsledku anglicky

    The preferences in consumer-buying process are highly monitored area, especially by the merchants. But the derived interests on consumer-buying process have also the food producers. In these days, in the phase of economic recession, there is a question,if Czech consumer buys the products only by the price, or if counts also other attributes as a product quality. And it is even more mysterious at the shopping-process of high-standard products or at products those are not essential to life. A food is usually consider as basic commodities, but we can find in this group also food, whose consumer buy only in special occasion, because of their higher prices. Which is the consumer-buying process at the high-valued food in the period of economic recession?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trend Marketing

  • ISSN

    1214-9594

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus