Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of the competitive position in retail outlets

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10225298" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10225298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Hodnotenie konkurenčnej pozície v maloobchode

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento príspevok sa zaoberá hodnotením konkurenčnej pozície v maloobchodných jednotkách, ktoré je realizované prostredníctvom metódy Total Shopscore Index (TSI). Total Shopscore Index pozostáva z troch čiastkových indexov - indexu zásobovania, pozície a prezentácie. Vstupné dáta sú získavané pozorovaním v maloobchodných jednotkách. TSI pritom nie je využívaný len ako nástroj na hodnotenie konkurenčnej pozície v maloobchode, ale i ako nástroj evaluácie obchodných zástupcov a ich práce. Obchodní zástupcovia sú primárne zodpovední za to, ako sú daný výrobca a jeho výrobky prezentované na predajnej ploche (samozrejme s prihliadnutím na obchodné kontrakty medzi maloobchodníkom a výrobcom, a ďalšie ovplyvňujúce faktory ako oblasť pôsobenia obchodného zástupcu, sila značky v danom regióne a pod.). Tento príspevok je zameraný na popis vzťahu medzi hodnotou TSI a nezávislých premenných ako región, typ maloobchodnej jednotky, jej veľkosť a pod.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the competitive position in retail outlets

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with assessment of competitive position in retail outlets using a tool named The Total Shopscore Index (TSI) that consists of three parts - inventory, position and presentation index. Enter data of these indices are obtained by observation directly in retail outlets. TSI is used not only for the evaluation of manufacturer's position in retail outlets, but it can also be a part of a sales representative assessment because they are primarily responsible for the competitive position in retail outlets (when we are not taking account of contract conditions between retailer and manufacturer). Than very important condition is to set minimum acceptable TSI value that differs due to external factors. This contribution is concerned with the description of the relation among TSI value and independent variables like region, retail outlet type, size, etc.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj marketingu v teórii a praxi

  • ISBN

    978-80-554-0292-5

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    260

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly