Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Utváření konkurenceschopnosti drobného maloobchodu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU73846" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU73846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Utváření konkurenceschopnosti drobného maloobchodu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem článku je problematika konkurenceschopnosti drobného maloobchodu, zejména pak maloobchodu "vesnického typu", který je reprezentován především prodejnami smíšeného zboží, jejichž pozice na trhu se výrazně zhoršila v průběhu druhé poloviny 90. letminulého století, kdy na český trh vstoupily nadnárodní obchodní řetězce. Tento jejich nepříznivý vývoj přetrvává i v současnosti. V článku je prezentován teoretický model konkurenceschopnosti drobného maloobchodu, který se stane základem pro vývoj znalostního modelu utváření konkurenceschopnosti drobného maloobchodu.

  • Název v anglickém jazyce

    Formation of a Small-Scale Retail Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    The body of the paper is problem of the small scale competitiveness, especially of competitiveness of "village type" retail; it is of outlets of general goods. The situation of these outlets has gone detrimental in the second half of the nineties when trans-national retail chains had arrived to the Czech market. This state lasts up today. In the paper, the theoretical model of small-scale retail competitiveness is submitted and substantiated here as well. This model will become a basis of the knowledge-based model of small-scale retail competitiveness formation that is in progress.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management, Economics and Business Development in the New European Conditions

  • ISBN

    978-80-7204-532-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    0-5

  • Název nakladatele

    VUT v Brně, Fakulta podnikateslská

  • Místo vydání

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podn

  • Místo konání akce

    Rozdrojovice

  • Datum konání akce

    26. 5. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku