Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model nákupní spokojenosti zákazníků maloobchodu potravin a smíšeného zboží

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU73857" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU73857 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Model nákupní spokojenosti zákazníků maloobchodu potravin a smíšeného zboží

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V každém oboru podnikání je základním předpokladem přežití efektivnost procesů. V maloobchodním podnikání, které je posledním článkem distribučního řetězce, je to ale rovněž spokojenost zákazníků. V maloobchodním podnikání je proto nezbytností znát modelnákupního chování zákazníků a jemu pak přizpůsobovat všechny relevantní podnikatelské procesy. Přizpůsobování procesů s cílem uspokojit požadavky zákazníků se však velmi často setkává s otázkou efektivnosti, protože ne všechny aktivity v tomto směru jsou vhodné pro všechny typy prodejen. V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu postoje zákazníků k prodejnám drobného maloobchodu smíšeného zboží a tyto výsledky jsou diskutovány se závěry vědeckých publikací k tomuto tématu.

  • Název v anglickém jazyce

    Shopping Satisfaction Model of Customers in General Goods Retail

  • Popis výsledku anglicky

    In every sphere of business the basic presumption of "survival" is the effectiveness of processes. In retail business as in the last link of products distribution chain, it is also the customers satisfaction. Then this paper comes from the fundamental idea that the necessity is to know a model of customers shopping behaviour and then to adapt processes in retail business to it. But at adapting the processes in order to meet customers demands there is always the question of effectiveness because not every activity is suitable for every retail outlet. In the paper, own results of research about customers attitudes to small-scale retail outlets are discussed with conclusions of other scientific publications about the topic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderné prístupy k manažmentu podniku

  • ISBN

    978-80-227-2750-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    88-95

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univerzita Bratislava, Fakulta chemickej a potravinárskej technológie

  • Místo vydání

    Slovenská technická univerzita Bratislava, Fak

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    6. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku