Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kupní rozhodovací proces uchazečů o vysokoškolské vzdělání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10225306" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10225306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kupní rozhodovací proces uchazečů o vysokoškolské vzdělání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá analýzou kupního rozhodovacího procesu uchazečů o vysokoškolské vzdělání jako východiska pro marketingovou komunikaci vysokých škol. Vychází z předpokladu, že potenciální studenti - spotřebitelé, zákazníci - prochází při výběru vysokéškoly obdobným procesem rozhodování jako v případě nákupu jiných služeb. Poznání tohoto procesu je pak nutným předpokladem pro plánování efektivní marketingové komunikace. Podle modelu násobných atributů a teorie zdůvodněné aktivity ovlivňuje budoucí studenty při volbě vysoké školy řada faktorů a referenčních skupin. Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, který se snaží dané atributy a skupiny definovat, a za využití faktorové a regresní analýzy zkoumá závislosti mezi dílčími vlivy a jejich významnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Buying decision making process of applicants for university studies

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals the buying decision making process of applicants for university studies as a basis for university marketing communications. It results from the premise that potential students - consumers, customers - go through the similar decision making process at university choice like in the case of any other service purchase. Understanding of this process is a prerequisite for efficient marketing communications planning. According to the multi-atribute model and the theory of reasoned action prospective students are affected by many factors and referential groups. This paper sums up the findings of research, which tries to define the factors and referential groups and examines the dependence among particular attributes and their relevancy useingfactor and regression analysis.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj marketingu v teórii a praxi

  • ISBN

    978-80-554-0292-5

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    260

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly