Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Povaha vlastnictví jako faktor určující percepci komunikačního média

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86082513" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86082513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Povaha vlastnictví jako faktor určující percepci komunikačního média

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Média jsou integrální součástí života každé společnosti. Významně ovlivňují dění kolem nás, a to jak pozitivním, tak i negativním způsobem. Důležitým faktorem při vnímání jednotlivých médií může být povaha jejich vlastnictví, tedy jejich veřejnoprávní čisoukromý charakter. Autorka kapitoly si klade za cíl zjistit, jaký je obecně názor respondentů na média, zejména v oblasti jejich důvěryhodnosti. Dále je zde snaha stanovit, zda respondenti preferují určitý typ médií, a která to jsou. Následně byly výzkumné aktivity zaměřeny na skutečnost, zda zmíněná povaha vlastnictví média má u respondentů vliv na jeho percepci, zda tato percepce je dále ovlivněna věkem případně gender členěním. Závěrem byly identifikovány aktivity, jež respondenti od médií očekávají v souvislosti s jejich společenskou odpovědností. K potvrzení či zamítnutí nastolených hypotéz posloužil Chi-kvadrát test nezávislosti

  • Název v anglickém jazyce

    Character of Possession as a Factor Determining Perception of Communication Media

  • Popis výsledku anglicky

    Media are an integral part of life of every society. They significantly influence events around us both positively and negatively. Aspects of media possession, thus public service or non-public character, can be an important factor of their perception. The author of the chapter sets her task to determine the respondent´s opinion on media especially as for their trustworthiness. Also there is an endeavour to determine if the respondents prefer certain kind of media and which. Subsequently, the research activities were focused on a fact that the mentioned character of media possession has influence on perception of them and if that perception is further influenced by age or gender. In the conclusion there were identified the activities which are expectedfrom media by respondents in connection with their social responsibility. The Chi-Square test of independence served to confirm or reject the established hypotheses.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-20-0

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    122-134

  • Počet stran knihy

    152

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly