Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Students Satisfaction Analysis with Study Programme of Adult Education: Case Study of University of Ostrava and Tomáš Baťa University in Zlín.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86083767" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86083767 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Students Satisfaction Analysis with Study Programme of Adult Education: Case Study of University of Ostrava and Tomáš Baťa University in Zlín.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the method of satisfaction measurement as a one of marketing techniques used for detecting student satisfaction with study program of adult education, which is offered at University of Ostrava and at Tomáš Baťa University in Zlín. Inthe theoretical part of the paper there is described methodological approach to satisfaction measurement and in the field part there are described total satisfaction, Satisfaction Index and partial satisfaction with significant factors and last part of the paper refers to importance of partial factors.

  • Název v anglickém jazyce

    Students Satisfaction Analysis with Study Programme of Adult Education: Case Study of University of Ostrava and Tomáš Baťa University in Zlín.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the method of satisfaction measurement as a one of marketing techniques used for detecting student satisfaction with study program of adult education, which is offered at University of Ostrava and at Tomáš Baťa University in Zlín. Inthe theoretical part of the paper there is described methodological approach to satisfaction measurement and in the field part there are described total satisfaction, Satisfaction Index and partial satisfaction with significant factors and last part of the paper refers to importance of partial factors.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ECON '12

  • ISSN

    1803-3865

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    70-79

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus