Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace publikování příspěvků sociální stránky energetického nápoje na sociální síti Facebook

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86086929" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86086929 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7327/cerei.2013.0904" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7327/cerei.2013.0904</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7327/cerei.2013.0904" target="_blank" >10.7327/cerei.2013.0904</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Optimalizace publikování příspěvků sociální stránky energetického nápoje na sociální síti Facebook

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem tohoto článku je optimalizace publikování příspěvků na sociální síti Facebook prostřednictvím sociální stránky energetického nápoje SEMTEX. Cílem výzkumu je identifikace faktorů a analýza jejich vlivu na počet sdílení, komentářů a oblíbenosti jednotlivých příspěvků. Pro analýzu závislosti je využit Mannův-Whitneyho test a Kruskalův-Wallisův test, pro zjištění míry závislostí byl použit koeficient ?. Výsledky výzkumu potvrdily, že se lidé chodí na sociální sítě bavit a setkávat s přáteli, proto jsou lépe uživateli vnímány příspěvky týkající se různých soutěží. Sociální stránky firem a značek na Facebooku by měly svým uživatelům přinést přidanou hodnotu v podobě zábavy či soutěží.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimisation of energy drink social page posts on Facebook

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of this paper is the optimisation of postings on Facebook through the energy drink SEMTEX social page. The research aim is to identify factors and analyse their impacts on the number of sharing, comments and likes. Analysis of dependence is carried out by using Mann?Whitney and Kruskal?Wallis tests. The degree of dependence is determined by coefficient ?. The results confirm that general recommendations for posting on social pages cannot be applied to all products and services. It is better tocarry out an analysis because some differences may be caused by differences in type of product or service or in target audience. The results also confirm that people use social networks to talk and meet with friends, because posts, which were better perceived by users, were posts about various competitions. Social pages on Facebook should provide added value to users through entertainment and competitions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Výzkumný tým pro modelování ekonomických a finančních procesů na VŠB-TU Ostrava</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues

  • ISSN

    1212-3951

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    149-158

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus