Optimalizace publikování příspěvků sociální stránky energetického nápoje na sociální síti Facebook
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86086929" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86086929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.7327/cerei.2013.0904" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7327/cerei.2013.0904</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7327/cerei.2013.0904" target="_blank" >10.7327/cerei.2013.0904</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace publikování příspěvků sociální stránky energetického nápoje na sociální síti Facebook
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem tohoto článku je optimalizace publikování příspěvků na sociální síti Facebook prostřednictvím sociální stránky energetického nápoje SEMTEX. Cílem výzkumu je identifikace faktorů a analýza jejich vlivu na počet sdílení, komentářů a oblíbenosti jednotlivých příspěvků. Pro analýzu závislosti je využit Mannův-Whitneyho test a Kruskalův-Wallisův test, pro zjištění míry závislostí byl použit koeficient ?. Výsledky výzkumu potvrdily, že se lidé chodí na sociální sítě bavit a setkávat s přáteli, proto jsou lépe uživateli vnímány příspěvky týkající se různých soutěží. Sociální stránky firem a značek na Facebooku by měly svým uživatelům přinést přidanou hodnotu v podobě zábavy či soutěží.
Název v anglickém jazyce
Optimisation of energy drink social page posts on Facebook
Popis výsledku anglicky
The topic of this paper is the optimisation of postings on Facebook through the energy drink SEMTEX social page. The research aim is to identify factors and analyse their impacts on the number of sharing, comments and likes. Analysis of dependence is carried out by using Mann?Whitney and Kruskal?Wallis tests. The degree of dependence is determined by coefficient ?. The results confirm that general recommendations for posting on social pages cannot be applied to all products and services. It is better tocarry out an analysis because some differences may be caused by differences in type of product or service or in target audience. The results also confirm that people use social networks to talk and meet with friends, because posts, which were better perceived by users, were posts about various competitions. Social pages on Facebook should provide added value to users through entertainment and competitions.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Výzkumný tým pro modelování ekonomických a finančních procesů na VŠB-TU Ostrava</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomická revue - Central European Review of Economics Issues
ISSN
1212-3951
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
149-158
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—