AUTOMATION OF RICH-MEDIA RECORD PRODUCTION USING PETRI NETS THEORY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F14%3A86089937" target="_blank" >RIV/61989100:27510/14:86089937 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
AUTOMATION OF RICH-MEDIA RECORD PRODUCTION USING PETRI NETS THEORY
Popis výsledku v původním jazyce
Rich-media describes a broad range of digital interactive media that is increasingly used in the Internet and also in the support of education, where the complex visualization of the educational process becomes the necessity for the overall transfer of information from teacher to students. MERLINGO project (MEdia-rich Repository of LearnING Objects) is aimed at the building of the central repository of multimedia learning objects containing teachers? presentations. Last year, a special pilot audio-visual lecture room was built as a part of this project solution. It contains all the elements of the modern lecture room determined for the implementation of presentation recordings based on the richmedia technologies and their publication on-line or on-demand featuring the integrated ergonomic and intuitive control and access of all its elements in the automated mode including automatic editing. The Petri nets theory was significantly applied at the design, verification, simulation and impl
Název v anglickém jazyce
AUTOMATION OF RICH-MEDIA RECORD PRODUCTION USING PETRI NETS THEORY
Popis výsledku anglicky
Rich-media describes a broad range of digital interactive media that is increasingly used in the Internet and also in the support of education, where the complex visualization of the educational process becomes the necessity for the overall transfer of information from teacher to students. MERLINGO project (MEdia-rich Repository of LearnING Objects) is aimed at the building of the central repository of multimedia learning objects containing teachers? presentations. Last year, a special pilot audio-visual lecture room was built as a part of this project solution. It contains all the elements of the modern lecture room determined for the implementation of presentation recordings based on the richmedia technologies and their publication on-line or on-demand featuring the integrated ergonomic and intuitive control and access of all its elements in the automated mode including automatic editing. The Petri nets theory was significantly applied at the design, verification, simulation and impl
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Výzkumný tým pro modelování ekonomických a finančních procesů na VŠB-TU Ostrava</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efficiency and Responsibility in Education 2014 - ERiE : proceedings : 11th international conference : 5th-6th June 2014, Prague, Czech Republic, EU
ISBN
978-80-213-2468-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
417-424
Název nakladatele
Czech University of Life Sciences Prague
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
5. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—