Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Best Practice in Teaching Process by Using Managerial Simulation Games

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F15%3A86096391" target="_blank" >RIV/61989100:27510/15:86096391 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1125" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1125</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1125" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1125</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Best Practice in Teaching Process by Using Managerial Simulation Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For business students at universities managerial simulation game is an effective tool supporting development of students' knowledge competencies. Simulation games provide a feedback between realized students' activities and results. In contrast with passive didactical techniques students reach an overview of an impact of realized changes in certain parameters that influence the whole market in the short period of time. Simulation games support system, interdisciplinary and strategic way of thinking. Aimof the paper is to point out contribution of selected simulation games in teaching process at the university.

  • Název v anglickém jazyce

    The Best Practice in Teaching Process by Using Managerial Simulation Games

  • Popis výsledku anglicky

    For business students at universities managerial simulation game is an effective tool supporting development of students' knowledge competencies. Simulation games provide a feedback between realized students' activities and results. In contrast with passive didactical techniques students reach an overview of an impact of realized changes in certain parameters that influence the whole market in the short period of time. Simulation games support system, interdisciplinary and strategic way of thinking. Aimof the paper is to point out contribution of selected simulation games in teaching process at the university.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia-Social and Behavioral Science

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    174

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Neuveden.

  • Stát vydavatele periodika

    BE - Belgické království

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    3862-3867

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus