Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F20%3A10240097" target="_blank" >RIV/61989100:27510/20:10240097 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://polek.vse.cz/artkey/pol-202004-0001_overeni-duvery-a-spokojenosti-zakazniku-na-ceskych-slevovych-portalech-metodou-modelovani-strukturnich-rovnic.php?back=/magno/pol/2020/mn4.php?secid=1" target="_blank" >https://polek.vse.cz/artkey/pol-202004-0001_overeni-duvery-a-spokojenosti-zakazniku-na-ceskych-slevovych-portalech-metodou-modelovani-strukturnich-rovnic.php?back=/magno/pol/2020/mn4.php?secid=1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.polek.1287" target="_blank" >10.18267/j.polek.1287</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem tohoto článku je důvěra a spokojenost zákazníků slevových portálů. Pro navržení modelu spokojenosti zákazníků byl aplikován model očekávání a naplnění a DeLone &amp; McLean IS Success model. Analyzovanými faktory byly pověst a vnímaná velikost slevového portálu, kvalita systému, kvalita informací a kvalita služeb slevového portálu. Důvěra byla vnímána jako prediktor spokojenosti zákazníků. Analýzou dat z dotazníkového šetření metodou modelování strukturních rovnic bylo zjištěno, že největší vliv na důvěru a spokojenost zákazníků slevových portálů má pověst a vnímaná velikost slevového portálu.

  • Název v anglickém jazyce

    Verification of Trust and Customer Satisfaction with Czech Online Group Buying Applying Structural Equation Modelling

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of this paper is customers&apos; trust and satisfaction with online group buying. The model of customer satisfaction was designed as a synthesis of the Expectation - Confirmation Model (ECM) and the DeLone &amp; McLean IS Success Model. Reputation and perceived size of the online group buying website, system quality, information quality and service quality were factors analysed in the model. Trust was perceived as a predictor of customers&apos; satisfaction. Data from the questionnaires were analysed using structural equation modelling. It was found that reputation and perceived size of the online group buying website have the most important impact on customers&apos; trust and satisfaction.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Výzkumný tým pro modelování ekonomických a finančních procesů na VŠB-TU Ostrava</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Politická ekonomie

  • ISSN

    0032-3233

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    68

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    381-404

  • Kód UT WoS článku

    000562586800001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85091870794