Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F21%3A10248163" target="_blank" >RIV/61989100:27510/21:10248163 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://chtp-journal.com/file.php?id=25" target="_blank" >https://chtp-journal.com/file.php?id=25</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presented article aims to identify opportunities for the introduction/expansion of new tourism trends based on the analysis of changes in consumer behaviour in the consumption of tourism services due to the COVID-19 pandemic. To achieve the goal the author will use the method of marketing research, which will be based on the analysis of secondary data, but also primary data. Primary data will be obtained by implementing a questionnaire survey on a randomly selected sample. The results of the survey will identify opportunities for the potential development of new tourism trends.

  • Název v anglickém jazyce

    Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends

  • Popis výsledku anglicky

    The presented article aims to identify opportunities for the introduction/expansion of new tourism trends based on the analysis of changes in consumer behaviour in the consumption of tourism services due to the COVID-19 pandemic. To achieve the goal the author will use the method of marketing research, which will be based on the analysis of secondary data, but also primary data. Primary data will be obtained by implementing a questionnaire survey on a randomly selected sample. The results of the survey will identify opportunities for the potential development of new tourism trends.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Hospitality and Tourism Papers

  • ISSN

    1801-1535

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    35

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    37-46

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus