Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F21%3A10248163" target="_blank" >RIV/61989100:27510/21:10248163 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://chtp-journal.com/file.php?id=25" target="_blank" >https://chtp-journal.com/file.php?id=25</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends
Popis výsledku v původním jazyce
The presented article aims to identify opportunities for the introduction/expansion of new tourism trends based on the analysis of changes in consumer behaviour in the consumption of tourism services due to the COVID-19 pandemic. To achieve the goal the author will use the method of marketing research, which will be based on the analysis of secondary data, but also primary data. Primary data will be obtained by implementing a questionnaire survey on a randomly selected sample. The results of the survey will identify opportunities for the potential development of new tourism trends.
Název v anglickém jazyce
Covid-19 as an Opportunity for New Tourism Trends
Popis výsledku anglicky
The presented article aims to identify opportunities for the introduction/expansion of new tourism trends based on the analysis of changes in consumer behaviour in the consumption of tourism services due to the COVID-19 pandemic. To achieve the goal the author will use the method of marketing research, which will be based on the analysis of secondary data, but also primary data. Primary data will be obtained by implementing a questionnaire survey on a randomly selected sample. The results of the survey will identify opportunities for the potential development of new tourism trends.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Czech Hospitality and Tourism Papers
ISSN
1801-1535
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
35
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
37-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—