Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Consumer Behaviour in Tourism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F21%3A10248995" target="_blank" >RIV/61989100:27510/21:10248995 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.wseas.com/journals/articles.php?id=707" target="_blank" >https://www.wseas.com/journals/articles.php?id=707</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.37394/23207.2021.18.129" target="_blank" >10.37394/23207.2021.18.129</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Consumer Behaviour in Tourism

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article aims to identify factors that affect potential travellers in the phase of gathering information and evaluating alternatives within the shopping model of consumer behaviour. For the purposes of achieving the set goals the survey will be realized. The result of the survey will be identified factors that are having impact on consumer decision in tourism, and that can help operators of tourism to better communicate with their customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Behaviour in Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to identify factors that affect potential travellers in the phase of gathering information and evaluating alternatives within the shopping model of consumer behaviour. For the purposes of achieving the set goals the survey will be realized. The result of the survey will be identified factors that are having impact on consumer decision in tourism, and that can help operators of tourism to better communicate with their customers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    WSEAS Transactions on Business and Economics

  • ISSN

    1109-9526

  • e-ISSN

    2224-2899

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    18

  • Stát vydavatele periodika

    GR - Řecká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1397-1405

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85127010469