Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROBLÉMY STUDIA MATEMATIKY V I. ROČNÍKU FS VŠB-TU OSTRAVA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27600%2F14%3A86091635" target="_blank" >RIV/61989100:27600/14:86091635 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://konference3mi.vsb.cz/stare_rocniky/3mi2014/sbornik/sbornik2014.pdf" target="_blank" >http://konference3mi.vsb.cz/stare_rocniky/3mi2014/sbornik/sbornik2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROBLÉMY STUDIA MATEMATIKY V I. ROČNÍKU FS VŠB-TU OSTRAVA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Matematické znalosti studentů technických vysokých škol vykazují dlouhodobě klesající tendenci. Názory studentů na výuku předmětů garantovaných katedrou matematiky a deskriptivní geometrie v prvním roce studia na FS, FAST a FBI VŠB-TUO jsme zjišťovali formou anonymního dotazníku. Zajímal nás pohled studentů na úroveň jejich vstupních znalostí z matematiky a geometrie i přístup k přednáškám, cvičením a zkouškám. Ve svém příspěvku prezentuji výsledky týkající se strojní fakulty.

  • Název v anglickém jazyce

    PROBLEMS OF STUDYING OF MATHEMATICS IN THE FIRST YEAR AT FACULTY OF MECHANICAL ENGINEERING VSB ? TECHNICAL UNIVERSITY OF OSTRAVA

  • Popis výsledku anglicky

    Mathematical skills of students of technical universities have long-term downward trend. With the form of an anonymous questionnaire, we investigated the students' opinions on the teaching of subjects that are guaranteed by the Department of Mathematicsand Descriptive Geometry in the first year of study at the Faculty of Mechanical Engineering, Faculty of Civil Engineering and Faculty of Safety Engineering at VSB - Technical University of Ostrava. We have been also interested in the opinion of studentson their level of entry knowledge of mathematics and geometry as well as their attitude to lectures, exercises and exams. In my paper I present results related to the Faculty of Mechanical Engineering.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní matematické metody v inženýrství : česko-polský seminář (3mi) : sborník z 23. semináře : 2.6. - 4.6.2014, Horní Lomná

  • ISBN

    978-80-248-3611-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    37-42

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Horní Lomná

  • Datum konání akce

    2. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku