PROBLÉMY STUDIA MATEMATIKY V I. ROČNÍKU FS VŠB-TU OSTRAVA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27600%2F14%3A86091635" target="_blank" >RIV/61989100:27600/14:86091635 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://konference3mi.vsb.cz/stare_rocniky/3mi2014/sbornik/sbornik2014.pdf" target="_blank" >http://konference3mi.vsb.cz/stare_rocniky/3mi2014/sbornik/sbornik2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PROBLÉMY STUDIA MATEMATIKY V I. ROČNÍKU FS VŠB-TU OSTRAVA
Popis výsledku v původním jazyce
Matematické znalosti studentů technických vysokých škol vykazují dlouhodobě klesající tendenci. Názory studentů na výuku předmětů garantovaných katedrou matematiky a deskriptivní geometrie v prvním roce studia na FS, FAST a FBI VŠB-TUO jsme zjišťovali formou anonymního dotazníku. Zajímal nás pohled studentů na úroveň jejich vstupních znalostí z matematiky a geometrie i přístup k přednáškám, cvičením a zkouškám. Ve svém příspěvku prezentuji výsledky týkající se strojní fakulty.
Název v anglickém jazyce
PROBLEMS OF STUDYING OF MATHEMATICS IN THE FIRST YEAR AT FACULTY OF MECHANICAL ENGINEERING VSB ? TECHNICAL UNIVERSITY OF OSTRAVA
Popis výsledku anglicky
Mathematical skills of students of technical universities have long-term downward trend. With the form of an anonymous questionnaire, we investigated the students' opinions on the teaching of subjects that are guaranteed by the Department of Mathematicsand Descriptive Geometry in the first year of study at the Faculty of Mechanical Engineering, Faculty of Civil Engineering and Faculty of Safety Engineering at VSB - Technical University of Ostrava. We have been also interested in the opinion of studentson their level of entry knowledge of mathematics and geometry as well as their attitude to lectures, exercises and exams. In my paper I present results related to the Faculty of Mechanical Engineering.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní matematické metody v inženýrství : česko-polský seminář (3mi) : sborník z 23. semináře : 2.6. - 4.6.2014, Horní Lomná
ISBN
978-80-248-3611-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
37-42
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Horní Lomná
Datum konání akce
2. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—