Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diferencovaná výuka geometrie na Fakultě stavební ČVUT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00204038" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00204038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diferencovaná výuka geometrie na Fakultě stavební ČVUT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Změny ve středoškolské přípravě studentů mají v posledních letech negativní dopad na vysokoškolské studium technického typu. Fakulta stavební ČVUT vyřešila tuto situaci zavedením diferencované výuky geometrie. Dva paralelní moduly jsou koncipovány tak, aby bylo možné absolvovat je jako kurz základní a nástavbový. Cílem je maximálně využít spojení analytické metody s klasickými postupy deskriptivní geometrie a vybavit studenty matematickým aparátem potřebným pro efektivní využití grafických programů.

  • Název v anglickém jazyce

    Differential education of geometry on Faculty of Civil Engineering of Czech Technical University in Prague

  • Popis výsledku anglicky

    Gradual process and changes of the system preparation on secondary school level have been carrying rather negative impact for technical type of university studies. Faculty of Civil Engineering of Czech Technical University in Prague is trying to solve this situation by differential education of geometry. Two parallel educational modules are composed as basic and extension. The main idea for this mode of solution is to use a connection between analytic methods and classic procedures in constructive geometry and to provide new students with mathematic knowledge, which will be important for effective using the graphic software.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

    978-80-86843-36-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    8. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku