Diferencovaná výuka geometrie na Fakultě stavební ČVUT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00204038" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00204038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diferencovaná výuka geometrie na Fakultě stavební ČVUT
Popis výsledku v původním jazyce
Změny ve středoškolské přípravě studentů mají v posledních letech negativní dopad na vysokoškolské studium technického typu. Fakulta stavební ČVUT vyřešila tuto situaci zavedením diferencované výuky geometrie. Dva paralelní moduly jsou koncipovány tak, aby bylo možné absolvovat je jako kurz základní a nástavbový. Cílem je maximálně využít spojení analytické metody s klasickými postupy deskriptivní geometrie a vybavit studenty matematickým aparátem potřebným pro efektivní využití grafických programů.
Název v anglickém jazyce
Differential education of geometry on Faculty of Civil Engineering of Czech Technical University in Prague
Popis výsledku anglicky
Gradual process and changes of the system preparation on secondary school level have been carrying rather negative impact for technical type of university studies. Faculty of Civil Engineering of Czech Technical University in Prague is trying to solve this situation by differential education of geometry. Two parallel educational modules are composed as basic and extension. The main idea for this mode of solution is to use a connection between analytic methods and classic procedures in constructive geometry and to provide new students with mathematic knowledge, which will be important for effective using the graphic software.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol
ISBN
978-80-86843-36-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
8. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—