Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZNALOSTI GEOMETRIE STUDENTŮ PŘED NÁSTUPEM NA VYSOKOU ŠKOLU TECHNICKÉHO TYPU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27600%2F15%3A86095694" target="_blank" >RIV/61989100:27600/15:86095694 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZNALOSTI GEOMETRIE STUDENTŮ PŘED NÁSTUPEM NA VYSOKOU ŠKOLU TECHNICKÉHO TYPU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Valná většina vysokých škol technického zaměření má ve svých studijních plánech také deskriptivní geometrii. Protože došlo k rušení výuky tohoto předmětu na středních školách, měli by studenti techniky dostat alespoň obecné znalosti z geometrie na základním a středním stupni škol, a to v planimetrii a stereometrii, které jsou součástí výuky matematiky. Avšak elementární znalosti studentů vysokých škol v této oblasti jsou mizivé. I podle průzkumu u studentů je výuka geometrie před příchodem na technickouVŠ nedostačující.

  • Název v anglickém jazyce

    Students' knowledge of geometry before attending technical university

  • Popis výsledku anglicky

    The vast majority of technical universities include descriptive geometry in their study plans. Because these lessons were cancelled at secondary schools, students of technical universities should get at least general knowledge of geometry at primary andsecondary levels of schooling, namely in planimetry and stereometry, which are included in lessons of mathematics. However, elementary knowledge of university students in this area is poor. Even according to a survey among students, lessons of geometry are insufficient before their coming to the technical university.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9. didaktická konference s mezinárodní účastí (9. : 2015 : Brno, Česko)

  • ISBN

    978-80-210-8143-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    79-82

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    9. 4. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku