ZNALOSTI GEOMETRIE STUDENTŮ PŘED NÁSTUPEM NA VYSOKOU ŠKOLU TECHNICKÉHO TYPU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27600%2F15%3A86095694" target="_blank" >RIV/61989100:27600/15:86095694 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ZNALOSTI GEOMETRIE STUDENTŮ PŘED NÁSTUPEM NA VYSOKOU ŠKOLU TECHNICKÉHO TYPU
Popis výsledku v původním jazyce
Valná většina vysokých škol technického zaměření má ve svých studijních plánech také deskriptivní geometrii. Protože došlo k rušení výuky tohoto předmětu na středních školách, měli by studenti techniky dostat alespoň obecné znalosti z geometrie na základním a středním stupni škol, a to v planimetrii a stereometrii, které jsou součástí výuky matematiky. Avšak elementární znalosti studentů vysokých škol v této oblasti jsou mizivé. I podle průzkumu u studentů je výuka geometrie před příchodem na technickouVŠ nedostačující.
Název v anglickém jazyce
Students' knowledge of geometry before attending technical university
Popis výsledku anglicky
The vast majority of technical universities include descriptive geometry in their study plans. Because these lessons were cancelled at secondary schools, students of technical universities should get at least general knowledge of geometry at primary andsecondary levels of schooling, namely in planimetry and stereometry, which are included in lessons of mathematics. However, elementary knowledge of university students in this area is poor. Even according to a survey among students, lessons of geometry are insufficient before their coming to the technical university.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
9. didaktická konference s mezinárodní účastí (9. : 2015 : Brno, Česko)
ISBN
978-80-210-8143-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
79-82
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
9. 4. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—