Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psycho-didaktická kompetence vysokoškolského učitele předmětu elektrárny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27720%2F13%3A86093477" target="_blank" >RIV/61989100:27720/13:86093477 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psycho-didaktická kompetence vysokoškolského učitele předmětu elektrárny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vysokoškolský učitel, vyučující předmět ,,Elektrárny?, by měl adekvátně pedagogicky působit nejen na vysokoškoláky ve věku 18-25 let, ale také na ?dospělé? frekventanty v kombinované formě studia. K optimálnímu pedagogickému výkonu proto potřebuje přiměřenou úroveň psycho-didaktické kompetence, jejíž součástí jsou příslušné vědomosti, dovednosti, ale také cit pro výběr a využívání výukových prostředků. Jak vidí reálné využívání některých výukových prostředků v uvedeném předmětu vysokoškoláci denní formystudia, jsme zjišťovali prostřednictvím dotazníku.

  • Název v anglickém jazyce

    Psycho-didactic competencies of university teacher of subject power station

  • Popis výsledku anglicky

    A university teacher of subject Power Plants should be adequately prepared to operate not only on teaching university students aged 18-25 years, but also for adult students in the distant form of study. For the optimal pedagogical performance he needs tohave a reasonable level of psycho-didactic competence, which includes knowledge, skills and flair for the selection and use of teaching aids. How the university students of full-time study perceive the real use of some teaching devices in the stated subject was investigated through a questionnaire.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SEKEL 2013 : mezinárodní konference učitelů elektrotechniky : sborník příspěvků z konference : Moravská Třebová, Mladějov na Moravě, Česká Třebová, 10.-12. září 2013

  • ISBN

    978-80-7395-625-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    79-84

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Moravská Třebová

  • Datum konání akce

    10. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku