Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Permanentní kampaň a proces vládnutí: politika v éře konzultantů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A00005081" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:00005081 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Permanentní kampaň a proces vládnutí: politika v éře konzultantů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Political parties, their representatives and various political consultants have reacted to the contemporary changing environment of the electoral competition which has developed to its post-modern phase. This is characterized by the fragmentation and complexity of the media environment, which is constantly changing, expanding and developing technologically and can be confusing. At the same time there has been an increase in the role of the electronic media and primarily the Internet. This article aims to describe a origin and development of permanent campaign and analyses the role of political consultants. Finally, this article shows the first usage of permanent campaign in the Czech republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Permanent Campaign and the governance process: the politics in the age of consultants

  • Popis výsledku anglicky

    Political parties, their representatives and various political consultants have reacted to the contemporary changing environment of the electoral competition which has developed to its post-modern phase. This is characterized by the fragmentation and complexity of the media environment, which is constantly changing, expanding and developing technologically and can be confusing. At the same time there has been an increase in the role of the electronic media and primarily the Internet. This article aims to describe a origin and development of permanent campaign and analyses the role of political consultants. Finally, this article shows the first usage of permanent campaign in the Czech republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Politické kampaně, volby a politický marketing

  • ISBN

    978-80-86624-36-5

  • Počet stran výsledku

    142

  • Strana od-do

    31-52

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

  • Kód UT WoS kapitoly