Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti vzdělávání ve virtuálním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10212179" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10212179 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti vzdělávání ve virtuálním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce ve virtuálním prostředí se stává fenoménem poslední doby. Rozšiřují se možnosti vzdělávání pro virtuální týmy, které reflektují vzrůstající potřebu globální komunikace a spolupráce. Virtuální prostředí představuje 3-D internetové rozhraní, ve kterém mají lidé své virtuální postavy tzv. "avatary". Za jedno z nejznámějších prostředí, které je vhodné k využití ve vzdělávání, je považován Second Life (SL). Dosavadní praxe ukazuje, že využití SL je přínosné vzhledem ke sdílení znalostí, efektivitě výkonu a vynaloženým nákladům. I přes dosažené kladné výsledky jsou možnosti vzdělávání ve virtuálním prostředí zatím neprobádané a otevírají mnoho otázek v oblasti metod vzdělávání, komunikace a manažerských dovedností. Rádi bychom Vám prezentovali naše zkušenosti z výuky týmové práce ve virtuálním prostředí na FF UP v Olomouci.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of education in a virtual environment

  • Popis výsledku anglicky

    Working in a virtual environment is becoming a phenomenon of today. Virtual teams reflect an increasing need of global communication and collaboration and possibilities for their education are broadening. The virtual environment is represented by a 3D Internet interface where users control their virtual "me" via avatars. One of the best-known virtual environs which are very suitable for educating people is a virtual world Second Life (SL). Existing praxis shows usability of SL in terms of knowledge-sharing, performance efficiency and cost-cutting. In spite of these achieved results, possibilities of the virtual education have not been fully explored yet and thus launch many questions about metodologies of education, communication and managerial skills.Please let us share our knowledge from teaching vitual teamwork at the Philosophical Faculty of Palacký University in Olomouc with you.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Premeny psychológie v európskom priestore: 27. Psychologické dni, Zborník príspevkov.

  • ISBN

    978-80-89236-74-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Stimul

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava. SK

  • Datum konání akce

    9. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku