Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10212930" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10212930 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce je zaměřena na analýzu francouzského trhu potravinových doplňků pro českou firmu Dacom Pharma, s. r. o. Ta je zde představena spolu s jejím klíčovým výrobkem Colafit. Dále je zde nastíněna situace na francouzském trhu a konkurence. Setkáváme se s konceptem vhodné marketingové strategie, která by umožnila, co nejvýhodnější vstup této firmy na francouzský trh. Řeší se zde otázka, zdali je tato český podnik schopen na trh vstoupit a odolat silné konkurenci.

  • Název v anglickém jazyce

    The market analysis of alimentary supplement in France and its subsequent use in the company Dacom Pharma, s. r. o.

  • Popis výsledku anglicky

    This text is focused on analyzing food supplements within the French market. The analysis was provided for Czech company Dacom Pharma, s. r. o. The first part of the text presents the company and its key product - Colafit, further it deals with the current French market situation, consumer behavior, competition and implies the market development of food supplements. The another part is concerned with an appropriate marketing strategy concept that would to the best advantage enable the company to enter the French market. The question is raised whether the Czech company is even able to enter the market and withstand strong competition.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomické pohledy generace Y

  • ISBN

    978-80-904477-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Societas scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    25. 11. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku