Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10212930" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10212930 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza trhu potravinových doplňků ve Francii a její následné užití ve firmě Dacom Pharma, s. r. o.
Popis výsledku v původním jazyce
Tato práce je zaměřena na analýzu francouzského trhu potravinových doplňků pro českou firmu Dacom Pharma, s. r. o. Ta je zde představena spolu s jejím klíčovým výrobkem Colafit. Dále je zde nastíněna situace na francouzském trhu a konkurence. Setkáváme se s konceptem vhodné marketingové strategie, která by umožnila, co nejvýhodnější vstup této firmy na francouzský trh. Řeší se zde otázka, zdali je tato český podnik schopen na trh vstoupit a odolat silné konkurenci.
Název v anglickém jazyce
The market analysis of alimentary supplement in France and its subsequent use in the company Dacom Pharma, s. r. o.
Popis výsledku anglicky
This text is focused on analyzing food supplements within the French market. The analysis was provided for Czech company Dacom Pharma, s. r. o. The first part of the text presents the company and its key product - Colafit, further it deals with the current French market situation, consumer behavior, competition and implies the market development of food supplements. The another part is concerned with an appropriate marketing strategy concept that would to the best advantage enable the company to enter the French market. The question is raised whether the Czech company is even able to enter the market and withstand strong competition.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ekonomické pohledy generace Y
ISBN
978-80-904477-7-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Název nakladatele
Societas scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
25. 11. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—