Prvky dramatu v nácvikových technikách Kognitivně Behaviorální Terapie.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10218868" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10218868 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prvky dramatu v nácvikových technikách Kognitivně Behaviorální Terapie.
Popis výsledku v původním jazyce
Autoři definovali průniky dramaterapie a kognitivně behaviorální dramaterapie. Byla položena domněnka, že oba směry mohou využit svých metod pro větší efektivitu terapie. V rámci propojení obou systémů byly definovány dva terminy: behaviorální drama a kognitivní drama. Autoři budou na modelu dále pracovat a prezentovat výsledky na dalších konferencích, workshopech a v odborných pracích.
Název v anglickém jazyce
The elements of the drama in training techniques of cognitive behavioral therapy
Popis výsledku anglicky
The authors have defined the intersections of dramatherapy and cognitive behavioral therapy. There is a hypothesis, that both of the approaches can use their useful methods for more effectiveness of the therapy. There were defined two new terms: the behavioral drama and the cognitive drama. The authors will work on this topic onwards and in the future they will present the results on others conferences, workshops and in the scientific articles.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—