Pedagogicko-psychologické aspekty připravenosti dětí pro vstup do školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10222107" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10222107 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/10:10222107
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogicko-psychologické aspekty připravenosti dětí pro vstup do školy
Popis výsledku v původním jazyce
Autorky prezentují výzkumný záměr mezinárodního výzkumu, jehoţ cílem je objektivně ověřit a vyhodnotit účinnost Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho dopad na úroveň připravenosti dětí pro úspěšné zahájení povinné školní docházky, a to s ohledem na pohlaví a případné handicapy. Snahou autorek je postupně zpracovat komplexní pedagogicko-psychologicko-speciální pohled na moţnost předškolního vzdělávání pozitivně ovlivnit vstup dítěte do školy v ČR. Prostřednictvím jednotné testové baterie je realizováno šetření zaměřené na školní připravenost ve vybraných zemích Evropské unie a získaná data budou komparována.
Název v anglickém jazyce
EDUCATIONAL-PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF READINESS OF CHILDREN FOR ENTRY TO SCHOOL
Popis výsledku anglicky
Educational-psychological apspects of readiness for beginning of school atendance. The authors present results of international research aimed at measurement and assessment of both the affects of Framework Education Programme for Preschool Education andits impact on children's readiness for successful beginning of school attendance (with respect to gender and possible handicaps) in an objective way. To compile complex educational-psychological-special view on the possibility of preschool education to positively influence child's start of school attendance in the Czech Republic. By means of unified set of tests to carry out a research aimed at school readiness in particular countries of European Union and to compare the gained data.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ČAPV-Kam směřuje současný pedagogický výzkum?
ISBN
978-80-7372-722-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
FP TUL
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
7. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—