Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogicko-psychologické aspekty připravenosti dětí pro vstup do školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A10222107" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:10222107 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/10:10222107

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogicko-psychologické aspekty připravenosti dětí pro vstup do školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorky prezentují výzkumný záměr mezinárodního výzkumu, jehoţ cílem je objektivně ověřit a vyhodnotit účinnost Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho dopad na úroveň připravenosti dětí pro úspěšné zahájení povinné školní docházky, a to s ohledem na pohlaví a případné handicapy. Snahou autorek je postupně zpracovat komplexní pedagogicko-psychologicko-speciální pohled na moţnost předškolního vzdělávání pozitivně ovlivnit vstup dítěte do školy v ČR. Prostřednictvím jednotné testové baterie je realizováno šetření zaměřené na školní připravenost ve vybraných zemích Evropské unie a získaná data budou komparována.

  • Název v anglickém jazyce

    EDUCATIONAL-PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF READINESS OF CHILDREN FOR ENTRY TO SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    Educational-psychological apspects of readiness for beginning of school atendance. The authors present results of international research aimed at measurement and assessment of both the affects of Framework Education Programme for Preschool Education andits impact on children's readiness for successful beginning of school attendance (with respect to gender and possible handicaps) in an objective way. To compile complex educational-psychological-special view on the possibility of preschool education to positively influence child's start of school attendance in the Czech Republic. By means of unified set of tests to carry out a research aimed at school readiness in particular countries of European Union and to compare the gained data.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ČAPV-Kam směřuje současný pedagogický výzkum?

  • ISBN

    978-80-7372-722-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    FP TUL

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    7. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku